Proljetna kolekcija ovog brenda modnih dodataka izazvala je pravu pomutnju na Instagramu. Dio čari ovih kožnatih modnih dodataka američkog brenda Trademark krije se u korištenju vichy ili gingham tkanine sitnog uzorka kockica, koja se prometnula u must have materijal ljetne sezone. No, osim toga, torbe se ručno izrađuju u Italiji i to od najkvalitetnije kože, što svakako pridonosi njihovoj poželjnosti. Nije naodmet spomenuti ni cijene koje se kreću od 98 dolara zbog kojih se već ispod određenih modela na stranici brenda već može vidjeti natpis "sold out". Svojim cijenama brend modnih dodataka - u čijoj se ponudi nalaze i cipele i nakit - pozicionirao se u srednji rang uz bok s brendovima koji su također postali popularni putem društvenih mreža Wandler, Mansur Gavriel i Simon Miller. Dizajnerice koje stoje iza živahnih i karakterističnih modnih dodataka, inače pokćerke slavne američke kreatorice Tory Burch, Pookie i Louisa Burch, naglašavaju da su im inspiracija snažne žene s odličnim stilom poput Lady Diane, Jackie Kennedy i Palome Picasso. Sigurni smo da će modne dodatke "za svaki dan", bezvremenskog dizajna i minimalističke siluete uskoro nositi sve svjetske trendseterice.