Moda

Zlato i baršun: Bella Hadid u kampanji za koju je Versace promijenio slavni logotip

Autor: Žene.ba
50679875_148073402861033_4503039732359555236_n-790x571

U prodaju će uskoro biti puštena dugoočekivana suradnja Versacea s brendom ulične mode Kith, za koji je talijanska modna kuća po prvi put redizajnirala svoj slavni logotip (natpis Kith pojavljuje se u očima Meduze).

Supermodel Bella Hadid glavno je lice kampanje. Kampanja je snimio fotograf Pierre Toussaint u luksuznim interijerima stare palače. Glamurozne fotografije, pune sjajnog zlata u potpunosti odražavaju koncept Versacea poznatog po zlatnim detaljima.

Dok čekamo pojavu prestižnih krznenih bombardera, košulja i trenirki na policama trgovina, možemo detaljnije pogledati kreacije iz kolekcije KithXVersace na omiljenom modelu Donatelle Versace.

https://www.instagram.com/p/BtgjmolhYmn/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BtjVI91BOWJ/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/Btgumo7hqdp/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BtjXw0Wnke8/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BtkxE22H1gE/?utm_source=ig_embed

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba