Ususret Cannes Lionsu, najvažnijem međunarodnom festivalu kreativnosti, predlažemo da se zajedno s nama prisjetite prošlogodišnjih favorita i dobitnika nagrada. Ovogodišnji Cannes Lions odvijat će se od 17. do 21. lipnja, a kao i prijašnjih godina 65 godina, predstavit će najbolje od najboljeg u industriji kreativnih komunikacija. U nastavku donosimo 10 kampanja koje su 2018. godine konkurirale za nagrade u najvažnijim kategorijama, a vama obećajemo da će vam barem nekoliko projekata pomoći pokrenuti kreativne sokove, naučiti vas važnu lekciju, duboko dirnuti ili nasmijati do suza. Prosudite sami, ali za svaki slučaj poslušajte naš savjet i pripremite maramice.
The Talk, BBDO New York za P&G
https://www.youtube.com/watch?v=2crDzLZwWNo
It’s a Tide ad, Saatchi and Saatchi NY za P&G
https://www.youtube.com/watch?v=M4VKspkvWlU
Corruption detector, Grey Brazil za Reclame Aqui
https://www.youtube.com/watch?v=81LVKcpJhms
Ikea- Pee ad,Åkestam Holst za Ikeu
https://www.youtube.com/watch?v=MATxx7tD-vc
Palau Plegde, HOST/HAVAS Sydney za Palau Legacy Project
https://www.youtube.com/watch?v=iylktdq1sIs
Blood normal, AMV BBDO za Libresse
https://www.youtube.com/watch?v=4PgDa7SDPWc
Trash Isles, AMV BBDO za Lad Bible / Plastic Oceans
https://www.youtube.com/watch?v=u9Ne9VnZ7fs
Alexa loses her voice, Lucky Generals za Amazon
https://www.youtube.com/watch?v=iNxvsxU2rJE
FCK, Mother London za KFC
https://www.youtube.com/watch?v=0cG0Vw_k-eg
Trump presidential twitter library, CO za Comedy Central
https://www.youtube.com/watch?v=hxfVNw20dCs
Elle.hr