video

Eminemova pjesma “Houdini” proglašena za najduži spot

Autor: Žene.ba
Eminemova pjesma “Houdini” proglašena za najduži spot
FOTO: Eminem

Eminemov “Houdini” je najveće premijerno izdanje muzičkog video klipa u UK na Vevo-u u 2024. godini.

Vevo je danas objavio svoje godišnje ljestvice, koje otkrivaju najgledanije muzičke video klipove i umetnike, kao i najuspešnija premijerna izdanja u posljednjih 12 meseci.

"Umjetnici su najveći influenseri na svetu, a vizuelna priroda muzičkih videa produbljuje vezu umjetnika sa njihovim fanovima na jedinstven način koji prevazilazi samu muziku. Česta i dosledna strategija objavljivanja video klipova ne samo da unapređuje brend umetnika, već i aktivira njihov fanbaze“, rekao je JP Evangelista, senior potpredsednik za sadržaj, programiranje i marketing na Vevo-u. „Veliki momenti pop kulture se stoga odražavaju u gledanosti muzičkih videa, a Vevo-ov godišnji pregled pruža muzici i širem medijskom i zabavnom sektoru pokazatelj šta je bilo u trendu ove godine.“

Na globalnoj listi, KAROL G je ‘najgledaniji umetnik’ na Vevo-u četvrtu uzastopnu godinu, sa 3,5 milijardi globalnih pregleda u 2024. godini. Drugi na globalnoj Vevo listi je Shakira sa 1,96 milijardi pregleda, dok je Taylor Swift na trećem mestu sa 1,95 milijardi pregleda. The Weeknd (1,8 milijardi pregleda) i Feid (1,7 milijardi pregleda) zaokružuju top pet globalno. Zanimljivo je da su Ariana Grande, Maluma, Billie Eilish i Lady Gaga ponovo ušle u globalni Top 10.

Na UK specifičnoj listi, Taylor Swift i dalje drži prvo mesto, sa 83,1 miliona pregleda u UK tokom prošle godine, dok je Eminem ostao na drugom mestu sa 81,8 miliona pregleda u UK. Chris Brown (49,1 miliona pregleda), Lady Gaga (44,2 miliona pregleda) i The Weeknd (40,9 miliona pregleda) zaokružuju top pet u UK na Vevo-u.

Eminemov nostalgičan “Houdini” je ove godine najgledanija premijera na Vevo-u, i to kako u UK, tako i globalno, sa 5 miliona pregleda u UK i 56,2 miliona pregleda globalno u prva dva dana nakon premijere. 31. maja, “Houdini” je ostvario 11,6 miliona globalnih pregleda u jednom danu – najviši broj pregleda za bilo koji muzički video objavljen na Vevo-u ove godine.

U UK, “Taste” Sabrina Carpenter je druga najveća premijera na Vevo-u ove godine, sa 2,6 miliona pregleda u UK u prva dva dana, dok je treći “Never Be Lonely” Jax Jonesa i Zoe Wees, četvrti “Not Like Us” Kendricka Lamara, a peti “Karma” Jojo Siwe – sa 2,3 miliona, 2 miliona i 1,9 miliona pregleda u UK u prva dva dana.

Globalno, “Not Like Us” Kendricka Lamara je druga najveća premijera na Vevo-u (takođe ga je gurnuo u rang najgledanijih globalnih muzičkih videa 2024. godine), sa više od 51,1 miliona pregleda globalno u prva dva dana. Globalno, “Dancing in the Flames” The Weeknda je treća najveća premijera (44,9 miliona globalnih pregleda u prva dva dana); “Taste” Sabrina Carpenter je četvrta (44,7 miliona globalnih pregleda u prva dva dana); a ” +57″ KAROL G, Feid, DFZM ft. Ovy On The Drums, J Balvin, Maluma, Ryan Castro i Blessd zatvaraju globalni top 5 premijera (36,6 miliona globalnih pregleda u prva dva dana).

Žanrovi country, hip-hop i regionalni meksički pravi istorijske pomake na Vevo-ovim ‘Najgledanijim muzičkim video klipovima’ chartovima.