Kim Kardashian, Jimmy Fallon i, naravno, kompanija Apple, nedavno su oduševili svijet s maštovitom reklamom. U najnovoj marketinškoj kampanji, Apple je odlučio podići svoju igru na viši nivo, angažujući Kardashian i Fallona kao glavne zvijezde. Ova dva poznata lica takmičila su se u borbi za titulu zaštitnog lica novih Beats slušalica.
Od ponedjeljka, Apple je predstavio zabavan izazov gdje su Kim i Jimmy "takmičili" u reklamama kako bi postali zaštitna lica Beats slušalica. Na društvenim mrežama, obožavatelji su bili pozvani da odluče koju verziju više vole: Beats by Jim ili Beats by Kim.
View this post on Instagram
Kratki film, snimljen u sklopu kampanje, nudi neprekidan smijeh od početka do kraja. Nakon uzbudljive trke, Kim Kardashian je izašla kao uvjerljiva pobjednica, što je službeno potvrđeno u emisiji "The Tonight Show".
View this post on Instagram
Kimina verzija reklame briljira sa svojim jedinstvenim šarmom, dok je Fallon, poznat po svom humoru, donio smijeh i zabavu u cijeli koncept. Iako je obožavatelje najviše oduševila Kimina izvedba, Fallonova humoristična nota također je značajno doprinijela uspjehu reklame.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kim Kardashian, koja je nedavno producirala seriju o životu Elizabeth Taylor, također je u fokusu s novim projektom "Calabasas" za Netflix, uz sudjelovanje Emma Roberts i Marlene King. Njena uloga u kultnoj seriji "American Horror Story" dodatno potvrđuje njezine glumačke sposobnosti, nadmašujući status reality zvijezde.