Modni koncern LVMH se neočekivanim projektom želi približiti millennialsima
Korporacija koja posjeduje luksuzne modne kuće, uključujući Louis Vuitton, Dior, Celine i Fendi, od sada kreće u osvajanje tržišta izvan modne industrije.
LVMH planira razviti novi spoj hotela, spa prostora i luksuzne trgovine u glavnom gradu Velike Britanije kako bi svojim klijentima pružio iskustvo koje ide dalje od same kupovine. U suradnji s poduzetnikom O&H, LVMH će transformirati gruzijsku zgradu na ulici Grafton u Mayfairu u hotel, restoran, spa i flagship trgovinu brenda Celine, prenosi Business of Fashion.
Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, izjavio je za portal Business of Fashion kako se žele kretati u smjeru promjena u svijetu maloprodaje: ‘Budućnost luksuza neće biti samo u luksuznoj robi, kao što je bila već dugi niz godina, već i u luksuznim iskustvima, i želimo biti u oba segmenta.” kaže Arnault.
Taj potez mogao bi biti povezan s činjenicom da generacija millennialsa vrednuje iskustvo više nego posjedovanje. Čak 74 posto američke generacije rođenih između 1980. i 2000. godine daje prioritet iskustvima u odnosu na proizvode, tvrdi Forbes.
Elle.hr