Nova kampanja Emme Chamberlain u duhu Olimpijskih igara oduševila društvene mreže
Olimpijske igre, manifestacija koja spaja nacije i kontinente kroz sport, ove godine se održavaju u Parizu – gradu koji je sinonim za ljubav, sunce i modu. Pored spektakularnih trenutaka, kao što su nastup Celine Dion i Lady Gage, fokus je bio i na modnim brendovima i njihovim marketinškim kampanjama.
Jedna od najzapaženijih kampanja ove godine dolazi od brenda Chamberlain Coffee, iza kojeg stoji poznata influenserka Emma Chamberlain. Kampanja pod sloganom "Coffee for Champions" stavila je Olimpijske igre u centar pažnje i usmejrila fokus na svoje nove termose, što je privuklo veliku pažnju.
View this post on Instagram
Chamberlain Coffee, osnovan 2019. godine, brzo je stekao reputaciju zahvaljujući kvalitetnoj kafi i inovativnim marketinškim pristupima. U najnovijoj kampanji, brend je odlučio da iskoristi Olimpijske igre kao savršenu priliku za promociju svojih proizvoda. Limitirana kolekcija termosa, koja uključuje bijeli termos s crvenim ispisom, dizajnirana je sa namjerom da osvoji srce ljubitelja sporta i mode.
Emma Chamberlain, koja se u Parizu pojavila u outfitima potpisanim od strane Ralpha Laurena, dodatno je pojačala uticaj kampanje svojim modnim izborom i prisustvom. U prvom looku, nosila je strukirani sako sa sportskim detaljima, dok je drugi look uključivao bodi sa kragnom u kombinaciji s teniskom suknjom i bijelim sandalama na čarapama.
Gimnastika je bila ključni fokus kampanje, što nije iznenađujuće s obzirom na povratak Simone Biles na Olimpijske igre. U kampanji, Chamberlain pozira u plavom trikou, držeći termos i pozirajući na gimnastičkoj gredi i strunjačama.