Celebrity

Od modela do mogula – Kako je Miranda Kerr izgradila svoje wellness carstvo?

Autor: Žene.ba
Od modela do mogula – Kako je Miranda Kerr izgradila svoje wellness carstvo?

Kada se upustila u ovu avanturu, ni sama Miranda nije znala hoće li njena kozmetika doživjeti procvat na zahtjevnom tržištu, no to joj je ipak uspjelo. Mnogi modeli i prije nje pokretali su svoje beauty linije, ali im opstanak i razvoj brenda nisu pošli za rukom.

https://www.instagram.com/p/BwZdiRiBh8u/?utm_source=ig_embed

Ova ljepotica svoj je brend pokrenula 2009. godine, a danas je KORA Organics megapopularan odabir među ljubiteljicama prirodne kozmetike. Miranda je oduvijek tvrdila da je modeling samo jedan dio njenog karaktera i posebno je naglašavala svoju ljubav prema nutricionizmu, prirodi i zdravom načinu života.

https://www.instagram.com/p/BvC_psOHIoZ/?utm_source=ig_embed

Kako je godinama sazrijevala u snažnu i samouvjerenu ženu pod svjetlima reflektora, svoju je popularnost iskoristila na najbolji mogući način, i to upravo promovirajući svoju liniju preparativne kozmetike. Iskoristila je moć društvenih mreža i istaknula se kao veliki poznavatelj ljepote, trendova i wellnessa. Njezin Instagram vrlo brzo su počele pratiti sve poklonice yoge, zelenih sokova i meditacije.

https://www.instagram.com/p/BwU6DHTBvvO/?utm_source=ig_embed

Miranda je povezala svoju osobnost i svoju popularnost te pronašla prostor na tržištu beauty industrije. Prepoznala je rastuću  popularnost organske prehrane i važnosti sastojaka koje stavljamo u i na sebe. Upravo zato jedan od glavnih sastojaka njenih proizvoda je noni, biljka koja ima izraženo blagotvoran anti-ageing učinak. Njeni preparati namijenjeni su svima koji žele umiriti duh i tijelo, te nahraniti svoju kožu prirodnim sastojcima. Sama Miranda, nimalo iznenađujuće, redovito uvjerava svoje obožavatelje kako sve proizvode i sama koristi.

https://www.instagram.com/p/Bt2Iu8Jhfhg/?utm_source=ig_embed

Novac i slavu je uložila u ono što je čini sretnom, te je, usput dokazavši kako je više od ‘lijepog lica’, stvorila brend danas vrijedan više od 13 miliona dolara. Čini se kako Miranda nema razloga strahovati za svoju budućnost.

Elle.hr