Povratak zvijezde 90-ih: Winona Ryder oduševila u kampanji Jimmy Choo
Dok traje promocija kultnog filma Beetlejuice Beetlejuice na Filmskom festivalu u Veneciji, Winona Ryder (52) ulazi u centar pažnje u najnovijoj kampanji luksuznog modnog brenda Jimmy Choo.
Na Instagram profilu modne kuće objavljene su fotografije s njezinog snimanja, na kojima Winona blista u elegantnim crvenim štiklama i crnoj kožnoj haljini s glamuroznom torbicom. Pored nje, video kampanja naglašava blještave salonke, sunčane i dioptrijske naočale iz kolekcije Glamour Refined, koja je u velikoj mjeri inspirirana stilom kasnih 1990-ih koji je Winona savršeno utjelovila.
View this post on Instagram
“Kao ikona stila i glume, Winona Ryder je savršeni izbor za predstavljanje naše kolekcije. Tokom 1990-ih, njen rad i estetski izraz oblikovali su dekadu koja je također definisala Jimmy Choo kao brend,” istakla je kreativna direktorica Sandra Choi.
View this post on Instagram
Ryder se vraća na filmsku scenu u velikom stilu, ponovivši ulogu Lydije Deetz u nastavku filma Beetlejuice Beetlejuice, koji je prvobitno snimila s 16 godina. O povratku u ovaj kultni projekt, Winona je ranije izjavila za Slash Film: “Nikada nisam zamišljala nastavak, uvijek sam smatrala da je Lydija možda još uvijek na tavanu, sretna i sama.” No, njen povratak u tu ulogu iznenadio je mnoge fanove.
View this post on Instagram
Iako Winona rijetko komentariše svoj ljubavni život, u nedavnom intervjuu za Harper’s Bazaar otvorila se o prošlim vezama. Priznala je da iza sebe ima nekoliko loših romansi, ali i da je posljednjih 14 u sretnoj vezi sa Scottom Mackinlayjem Hahnom, osnivačem kompanije Loomstate. “On je sjajan i stvarno se osjećam kao prava sretnica,” zaključila je Winona.