Da su društvene mreže danas ključne za promociju brenda, najbolje potvrđuju dvije činjenice, ali i pokazuju ko su istinski „gospodari“ mode i njene prodaje. Rihanna vodi vlastiti Instagram na kojem ima oko 67 miliona pratitelja, i jasno je da su potencijalni kupci svega što ponudi za prodaju, dok Louis Vuitton ima 29 miliona pratitelja.
Rihanna je tužila oca, bila je vijest koja je prošle sedmice poput bombe odjeknula američkim medijima. Razlog? Ronald Fenty i njegov poslovni partner Moses Joktan Perkins lažno su se predstavljali trećim stranama, govoreći da je njihova kompanija Fenty Entertainment LLC povezana s Rihannom te da nastupaju u njeno ime.
Kompanija Fenty Entertainment navodno je pokušala organizirati Rihannine koncerte bez njenog znanja i tako pomoću njenog imena zaraditi milione dolara. U optužnici se navodi da su dvojica muškaraca pokušala priskrbiti materijalnu dobit na pjevačicinom „teško stečenom imenu povezujući svoju kompaniju s Rihanninom kozmetičkom markom Fenty“. U optužnici se dalje podsjeća kako je Rihanna ime Fenty zaštitila i niko ga bez njenog odobrenja ne smije koristiti.
Dio kolača
Na prvu može se učiniti čudnim, zašto bi pjevačica koja ima sasvim dovoljno novca na sud išla s ocem, koji samo želi jedan dio kolača kćerkinog poslovnog carstva.
Odgovor baš leži u tome, taj kolač nije mali, naprotiv i Rihanna, punog imena Robyn Rihanna Fenty, ne želi ni s kim da ga dijeli. U svijet kozmetike je ušla 2017.godine. Bila je to godina kada su beauty industriju „okupirali“ takozvani celebrity brendovi. U početku niko ih nije shvatao za ozbiljno, ali su poljuljali kozmetičke divove i etablirane beauty kuće. Tržište je prva zatresla Kylie Jenner, i službeno najmlađa milijarderka na svijetu, sa svojom firmom „Kylie Cosmetics“.
Pokrenula ju je u maloj tvornici u Californiji s jednim proizvodom – Lip Kitom. Malo po malo, Kylie je širila svoju liniju i za veoma kratko vrijeme se enormno obogatila, ali onda na scenu stupa Rihanna sa svojom „Fenty Beauty„ linijom koja je prva u svijetu ponudila najveću paletu proizvoda za sve boje kože.
U samo 40 dana Fenty Beauty je zaradila 100 miliona dolara što ju je pozicioniralo u top nove brendove na svijetu u 2017. godini. No, pjevačica s Barbadosa nije stala samo na kozmetici, ubrzo je napala i drugu granu industrije, ovoga puta modnu, te sa svojom linijom donjeg rublja „Savage x Fenty“ poljuljala i kultni brend „Victoria’s Secret“. Dok se „Victoria’s Secret“ gubio na tržištu, ne znajući šta da ponudi novim generacijama, Rihanna je vidjela svoju priliku i ponudila seksi donje rublje za žene svih veličina i oblika tijela.
Rihanna je znala da je raznolikost danas na cijeni više nego ikad te da jedan tip žene koji su mediji godinama nametali kao ideal više ne prodaje proizvod.
Žene se žele osjećati dobro u svojoj koži i žele da im tu odjeću i make up proizvode prodaju osobe s kojima se mogu poistovjetiti. Osim što su kupci prepoznali Rihannin potencijal i nos za biznis, također je prepoznao i Bernard Arnault ponudivši joj vlastiti modni brend pod okriljem LVMH-a koji je suvlasnik “Fenty Beautyja“.
Svi na dobitku
Dobro Rihanni, dobro i LVMH-u koji od osamdesetih godina prošlog stoljeća tržištu nije ponudi nijedan novo brend. Ako Rihanna uspije prodati „Fenty brend“ kao što je prodala beauty i liniju donjeg rublja, službeno će postati najuspješnija Afroamerikanka u historiji mode. Zasad nisu poznati detalji dizajna, ali neki mediji navode da će ciljati na najveće potrošače danas, generaciju Z.
Da su društvene mreže danas ključne za promociju brenda, najbolje potvrđuju dvije činjenice, ali i pokazuju ko su istinski „gospodari“ mode i njene prodaje.
Rihanna vodi vlastiti Instagram na kojem ima oko 67 miliona pratitelja, i jasno je da su potencijalni kupci svega što ponudi za prodaju, dok Louis Vuitton ima 29 miliona pratitelja.
Azra.ba