
Muškarac koji nestaje u ulogama i pojavljuje se kao zvijezda.
Glumac koji je postao superherojski simbol, skandalozni roker, pa čak i mladi Donald Trump, ovog proljeća vraća se na velika vrata – s Oscarom u džepu (ili barem nominacijom) i filmom Thunderbolts na listi najočekivanijih. Međutim, sve oči nisu uprte samo u njegovu karijeru, već i u ono što (još) skriva. U intervjuu za Vanity Fair, Stan se ogolio više nego ikad – o ulogama, identitetu i tišini koju njeguje izvan reflektora.
Spoj nespojivog
"Kad god sam u crkvi, moram se prekrstiti tri puta. Moram. I to prije nego što uopšte uđem u avion", rekao je Stan, dok pokušava otvoriti zaključana vrata rumunske pravoslavne crkve u Palmdaleu, na dan koji bi bio 70. rođendan njegovog preminulog oca. Crkva nije glamurozna – bijela fasada, niska kupola, zaklonjena stablima, ali za njega ima značenje. Kao i sve što vuče korijene iz njegovog djetinjstva u postsocijalističkoj Rumuniji, gdje su se, kako kaže, vjera i praznovjerje stopili u jedno.
Između scene s mehaničkim penisom u studiju za specijalne efekte i molitve za oca, Stan bez trunke ironije balansira svijet profanog i svetog. I baš ta dualnost koja uključuje intelekt i instinkt, ali i ranjivost i smjelost, čini ga glumcem kojeg više ne možete ignorisati.
Chris Evans to savršeno sažima - Sebastian je oduvijek bio neustrašiv.
"Njegove uloge to pokazuju. On ide na sve ili ništa."
Mali Trump
A Hollywood voli one koji se usude kao kad je Stan obuo visoke čizme Tommyja Leeja u Pam & Tommy ili sada, kada utjelovljuje mladog Trumpa u filmu The Apprentice, dovoljno provokativnom da ga bivši predsjednik javno napadne. I to nije prvi put da ga neko ne prepoznaje, ali to je zapravo cijela poanta.
"Zabavno je kad mijenjaš sve – hod, glas, lice. Veliki kostimi ti daju hrabrost. Veću nego kad si mlad glumac i svi žele da samo budeš 'ti'. A ti još ni ne znaš ko si."
Možda i dalje ne zna sasvim, ali zna kako nestati u liku i kako ostaviti ustisak kada to učini. Sebastian Stan danas nije više samo Winter Soldier. On je glumac koji mijenja formu, jezik, boju glasa i granice onoga što Hollywood još nije navikao zvati "transformacijom sa nekom svrhom."
I dok se vrata crkve ipak nisu otvorila, jedno drugo se širom otvorilo: ono prema intimi muškarca kojeg je svijet znao samo kroz maske. Do sada.