Sofia Vergara predstavila svoj brend kafe i dala podršku ženama poduzetnicama
Glumica Sofia Vergara uspješno je povezala svoje kolumbijsko naslijeđe s poslovnim talentom u novom poduhvatu. Ove sedmice Vergara je lansirala ¡Díos Mio! Coffee, novi brend kafe, i istaka kako će potrošačima pružiti vrhunsku kolumbijsku kafu, dok istovremeno slavi i podržava žene koje je uzgajaju.
"¡Díos Mio! kafa proizlazi iz moje ljubavi prema kolumbijskoj kafi i mojih visokih standarda kada je riječ o kvaliteti kafe koju konzumiram. Odrasla sam u Kolumbiji, pijući kolumbijsku kafu," ističe Vergara, koja se smatra vrhunskim znalcem u svijetu kafe.
Rodna neravnopravnost u industriji kafe
Pokretanjem novog brenda kafe, poznata glumica Sofia Vergara željela je istaknuti važna pitanja unutar industrije kafe, posebno ona koja pogađaju žene.
Žene čine čak 70 posto radne snage u globalnom sektoru kafe. Međutim, prema izvješću Međunarodne organizacije za kafu (ICO), žene u ovom sektoru imaju znatno manji pristup osnovnim resursima poput zemljišta, kredita i informacija.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Farme kafe kojima upravljaju žene obično su manje produktivne zbog ograničenog pristupa kvalitetnom zemljištu, finansijskim uslugama i mogućnostima za obrazovanje i obuku.
Vergarin novi brend kafe, ¡Díos Mio! Coffee, nastoji riješiti neke od ovih problema pružajući platformu koja slavi i podržava žene uzgajivačice kave.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
U saradnji s Nacionalnom federacijom proizvođača kafe (FNC) u Kolumbiji, ¡Díos Mio! osigurava da zrna korištena u njihovim mješavinama dolaze s farmi kojima upravljaju žene, ključne za kolumbijsku industriju kafe. ¡Díos Mio! tim ženama pruža stabilno tržište za njihovu kafu, a Vergarino ime i ugled pomažu da se njihove potrebe, želje i trud lakše prepoznaju i dopru do javnosti.