Zašto je Raf Simons izjavio kako je suvremeni modni svijet opasan za brendove?
U jednom od svojih prvih intervjua od napuštanja Calvina Kleina, Raf Simons je razgovarao s Guardianom o svojim planovima za otvaranje umjetničke fondacije i njegove stalne suradnje s danskom tekstilnom tvrtkom Kvadrat.
https://www.instagram.com/p/BwDD7c4h1tX/?utm_source=ig_embed
Unatoč napuštanju svoje pozicije glavnog kreativnog direktora samo osam mjeseci nakon što je potpisao ugovor u modnoj kući u New Yorku, on tvrdi: “Nikada nisam bez posla.”
U intervjuu dizajner se osvrnuo na to koliko se modni svijet promijenio od devedesetih godina. Raf je obrazložio kako u tom periodu su dizajneri imali mogućnost predstaviti reviju maloj skupini profesionalaca, od kojih bi jedan fotografirao kolekciju te jednu fotografiju objavio u časopisu. Takav način rada, smatra Simons, pobudio je želju za tim komadom odjeće, za razliku od sada kada svi odmah vide cijelu kolekciju. Od modne revije do vremena kada ona osvane u trgovinama, kupce već prođe želja za kupnjom.
https://www.instagram.com/p/Bs3EiCQBP6u/?utm_source=ig_embed
“Brza komunikacija je uzbudljiva, ali može biti i opasna. Štetna.”, zaključio je dizajner. O novoj umjetničkoj fondaciji, izjavio je kako želi napraviti nešto javno, što će biti obrazovne i kolaboracijske naravi.
Elle.hr