Zašto se modni i beauty brendovi okreću od organiziranja događanja na Coachelli?
Coachella je postala poznati događaj za okupljanje influencera i brendova, no čini se kako se i toj poslovnoj suradnji bliži kraj. Prošle godine Sephora je služila kao službeni beauty partner, pružajući posjetiteljima festivala priliku da se besplatno našminkaju, u WiFi, klimatiziranom šatoru. No, ove godine je odlučila odigrati manju ulogu, kao dio Zoeasisa, kako su objavili iz Zoe Reporta. YSL će okupljenima predstaviti benzinsku pumpu kao dio promidžbe brenda na kojoj će glavno lice biti Kaia Gerber. No, rijetki su brendovi krenuli njihovim stopama.
https://www.instagram.com/p/BwC9umJlccD/?utm_source=ig_embed
Osmogodišnji službeni sponzor festivala H&M, koji je prije stvorio Coachella liniju odjeće, povukao se 2018. godine. Ove će godine ugostiti 22 člana svog prvog ambasadorskog programa pod nazivom “H&M Liga” (uključujući Arielle Charnas i Mariale Marrero), umjesto da organizira veliki događaj za klijente. I između 2017. i 2018. godine, Urban Decay, Too Faced, Kiehl’s i Maybelline bi organizirali VIP događaje za svoje influencere, no nisu ništa napravili još od prošle godine.
https://www.instagram.com/p/BvcXoGbnpLn/?utm_source=ig_embed
“Definitivno je došlo do smanjenja događanja, posebno većih robnih marki”, rekao je Conor Begley, suosnivač Tribe Dynamics. “Ako se sjetimo beatuy brenda Anastasia Beverly Hills koji je imao veliki uspjeh na festivalu 2018. godine, to nije bilo zbog toga što su napravili veliki događaj, već zato što su ljudi nosili proizvod i organski predstavljali brand. To je slično onome što vidimo na tjednima mode: Brendovi očekuju kako će revije biti te koje potiču zainteresiranost, no ono što ljudi koji ih posjećuju nose na njima jest zapravo to što pokreće angažman.
https://www.instagram.com/p/BwDeSq7g3Bg/?utm_source=ig_embed
Brian Salzman, osnivač i izvršni direktor agencije za marketing RQ, objasnio je razlog za tu post-Coachella tišinu: Često influenceri koji se uklapaju u imidž Coachelle, nisu autentični izbor za predstavljanje brenda u odnosu na ostalih 362 dana u godini.
Elle.hr