Demi Lovato pokreće svoju prvu vlastitu kolekciju obuće u saradnji s Deichmannom
Američka svjetski popularna zvijezda Demi Lovato bit će novo modno lice mladih za najvećeg evropskog trgovca obuće na veliko Deichmann. Prva vlastita kolekcija mlade pjevačice pod nazivom “Kapsula” nosi njen potpis, a od augusta 2018. bit će dostupna u poslovnicama Deichmanna. Prateća kampanja pod nazivom „#shoefame“ počinje početkom septembra.
U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajamo vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly tenisica, glomaznih zimskih či-zama, cipela s platformama na vezice, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svjetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti. Kampanju je organizirao fotograf Dennis Leupold. U TV spotu u stilu mužičkog videa, za režiju je bio zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a u konačnici i pleše zajedno s njima. Naravno da je kolekcija obuće u samom centru pažnje.
Tokom turneje “Tell Me You Love Me World Tour” Demi Lovato se sastala s Heinrichom Deichmannom, predsjednikom Upravnog odbora kompanije Deichmann Se u Kölnu.
– Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom. Bilo je zabavno i s nestrpljenjem u novoj kolekciji očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade – kaže Demi.
Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.
Nova kolekcija “Kapsula” bit će dostupna od sredine augusta 2018. u poslovnicama Deichmanna. Cijene za modele obuće se kreću od 59,90 do 89,90 KM.