Kina pooštrava kontrolu nad društvenim mrežama: Zabranjen luksuzni sjaj influencera
Ovih dana širom medija kruži vijest o oštroj regulaciji društvenih mreža u Kini, koja sada zabranjuje promovisanje luksuza.
Popularni kineski influenceri, koji su se dosad isticali svojim raskošnim načinom života, sada su prisiljeni prilagoditi se novim zakonima. Cyberspace Administration of China pokrenula je akciju protiv takvog sadržaja, što je rezultiralo zabranom profila kao što je onaj Wang Hongquana, poznatog po luksuznim nekretninama i ekskluzivnoj odjeći.
Kina je već ranije pokušavala kontrolisati internet, cenzuršući sadržaje koje smatra neprikladnima. Uvođenje "kodeksa ponašanja" 2022. godine dodatno je ograničilo voditelje prijenosa uživo da ne promovišu luksuzna dobra i materijalizam. Ove mjere stižu u vrijeme ekonomske krize koja posebno pogađa srednju klasu, dok mladi u Kini suočavaju se s izazovima na tržištu rada, što je potaklo trend "lying flat" - bijeg iz aktivnog društvenog života u potragu za alternativnim izvorima prihoda, uključujući i stvaranje digitalnog sadržaja na društvenim mrežama koji često zrači nerealnim očekivanjima.