Lifestyle

Mlade poduzetnice Emina i Merima: Ženska njega se mora okrenuti prirodnim sastojcima

Autor: Žene.ba
Mlade poduzetnice Emina i Merima: Ženska njega se mora okrenuti prirodnim sastojcima

Emina i Merima su preuzele firmu svojih roditelja, te su izgradile brend koji je prerastao naslijeđe. Danas AfroditaPlus nije samo obična kompanija, to je jedan od brendova koja predstavlja poveznicu između domaće kompanije i rada na posvećenosti zdravlju žena u Bosni i Hercegovini. “Kada smo preuzeli osnovnu ideju brenda Afrodita, znali smo da želimo više. Htjele smo brend koji će svakodnevno napredovati i biti bolji”, pojašnjava je Merima Kurtić na početku priče.

Ova kompanija se danas fokusira na proizvodnju higijenskih i kozmetičkih proizvoda za žene baziranih na prirodnim sastojcima. “Naša misija je jasna. Želimo da naši proizvodi čine živote žena lakšim, bezbrižnijim i zdravijim. Sve što radimo, radimo s misijom da pomognemo ženama da se osjećaju bolje, sigurno i zdravo”, ističe Emina. S proizvodima dostupnim na gotovo svim policama trgovačkih centara u BiH, pokazale su da se domaći brend može izboriti sa svjetski prepoznatljivim markama.

“Ulošci napravljeni od prirodnih materijala, koje većina drugih proizvođača ne nudi, su naša snaga. Želimo povećati svijest žena o važnosti prirodnih proizvoda za njihovo zdravlje. Također, proizvodimo uloške za porodilje, po čemu smo prepoznatljivi na domaćem tržištu. Moramo pričati priču o svim ženama, o svakom stanju, o svakom izazovu. Zajedno. Naša korisnica razumije zašto su prirodni sastojci važni, ali u dnevnom razgovoru zaštita često pada u prvi plan pred marketingom i dnevnim potrebama”, dodaje Merima.

Planovi za budućnost su ambiciozni. “U našem timu ima toliko ideja. Želimo uvesti nove proizvode, neke čak koji još ne postoje na našem tržištu. Uvijek razmišljamo o ženama, njihovim željama i potrebama”, dijeli Merima s entuzijazmom. “Naš primarni fokus ostaje na ženama, razvijanju novih zdravih proizvoda koji će olakšati razne aspekte njihovih života.”

Povezali su se sa USAID projektom “Diaspora Invest”, zahvaljujući čemu su održale i radionicu sa eksperticom za razvoj start-up kompanija Lilijan Sulejmanović iz Ujedinjenog Kraljevstva.

“Planiramo se širiti teritorijalno, počevši od naših susjednih tržišta pa sve do zapada, gdje su prirodni i zdravi proizvodi sve popularniji. Zato nam je svako iskustvo važno”, poručuju. Povezivanje s dijasporom također je ključno za njihovu strategiju. “Vjerujemo da naša dijaspora ima veliki potencijal da pomogne našoj domovini. To je prilika za nas da sarađujemo i stvaramo mostove između domovine i svijeta. Ovaj brend će napraviti uspjeh, zajedno zaista možemo promijeniti način kako povezujemo žensku njegu i žensko zdravlje”, zaključuju naše sagovornice.

Žene.ba