Lifestyle

Počela Woman.Comm konferencija: Da učinimo društvo dobrim!

Autor: Žene.ba

U hotelu Hills u Sarajevu počela je druga Woman.Comm konferencija koja se ove godine održava pod sloganom "Snaga komunikacije: Da učinimo društvo dobrim!".

Ovo izdanje Woman.Comm konferencije posvećeno je umrežavanju ljubitelja komunikacijske industrije regije, a posebno ističe snagu žene u poslovanju i leadershipu, njezin stvarni položaj u društvu danas, ali i naglašava važnost društveno odgovornog djelovanja, nove trendove u komunikaciji te ljude i znanje kao najveću vrijednost organizacija.

Cilj konferencije je da se istraži kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju.

"Kada vidim ovoliki broj učesnika, ponosna sam. Ovogodišnja konferencija nosi skoro tri puta više govornika nego prošle godine. Napretkom IT industrije doveli smo se do toga da su sve industrije doživjele napredak, komunikacija je postala dio svega oko nas i ključna je u svakodnevnom poslovnu životu. Kroz ovu ključnu poruku želimo pokazati koja je snaga komunikacijske industrije i kako mi, kao komunikatori kroz društvene mreže, možemo promijeniti društvo i percepciju naše budućnosti", istakla je direktorica Women Comm Cluba i organizatorica konferencije, Irena Miličević Vukoja, te nastavila:

"Prvi dan smo posvetili predrasudama i stereotipima kojima se bavimo kroz Women Comm klub, rodnom ravnopravnošću, položaju žene u društvu i poslovnom svijetu. Navečer slavimo uspjeh žena u komunikacijskoj industriji, dodjeljujemo nagrade. Malo ćemo se i družiti uz muzičkog gosta Dženana Lončarevića. Sutra pričamo o novim trendovima komunikacijske industrije i bavimo se temom društvene odgovornosti. Pokušat ćemo otkriti tajnu kako učiniti društvo boljim".

"Čast mi je da sam prvi put ovdje. Mislim da su ovakva okupljanja sve češća i sve važnija za cijelu regiju, zato mi je jako bitno da ovdje razvijemo još bolju komunikaciju između ženskih i komunikacijskih mreža u BiH i Hrvatskoj. Moramo se povezati i iskoristiti sve mogućnosti regionalnog umrežavanja", rekla je Nevena Rendeli Vejzović, osnivačica i direktorica agencije Prime Time Komunikacije iz Zagreba.

Nisu samo žene bile govornice na današnjoj konferenciji. Prisutnim se obratio Damir Ciglar, generalni direktor najnagrađivanije hrvatske reklamne agencije Imago Ogilvy te agencije HEARTH, koja se bavi isključivo društveno odgovornim projektima i kampanjama.

"Nismo jednaki, ali trebamo biti ravnopravni. Vodimo glavnu riječ u borbi za prava žena“, rekao je Damir.

Kako bi osigurali ravnopravnost ženama koje dolaze pokrenuli su kampanju "TRGni se za RAVNOPRAVNOST". Ova kampanja počela je u Hrvatskoj, a prenijela se i na Bosnu i Hercegovinu.

Iako žene čine čak 50% bh. populacije, manje od 2% ulica u Bosni i Hercegovini nazvano je po ženama. Kroz kampanju "TRGni se za RAVNOPRAVNOST", želi se naglasiti ne samo značaj ravnopravnosti spolova, već i važnost prepoznavanja i davanja više prostora ženama koje su ostavile neizbrisiv trag u historiji naše zemlje.

Druga Woman.Comm konferencija održava se danas i sutra, a o komunikaciji će iz različitih aspekata govorit će više od 60 govornika.

(Žene.ba)