Lifestyle

Seks i grad: Ostao je samo grad - nema Samanthe, nema seksa

Autor: Žene.ba
Seks i grad: Ostao je samo grad - nema Samanthe, nema seksa

Nakon šest sezona, devedestak epizoda i dva filma, jedna od najpopularnijih serija ikada ponovo je sa nama na HBO Maxu. Novo poglavlje u životu tri junakinje u šestoj deceniji života zove se “And Just Like That”. Seksa nema više u naslovu, a nema ni Samanthe.

Znate one svjetlucave magazine; sjajni papir, gomila oglasa za parfeme, visku modu i ostale stvari koje si “običan” čovjek uglavnom ne može priuštiti. Tu i tamo, između nove Pradine torbice i novog Rolexa, zalomi se tekstić koji promovira nove trendove ili daje savjete za unaprijeđenje seksualnog života. Mogao bi to biti Vogue od tri kilograma ili neki drugi, ali suština je ista. Progutali ste gomilu reklama.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Cy8Zz7Q56dY[/embed]

Kada se 1998. godine pojavila HBO senzacija “Sex and the CIty”, serija o četiri prijateljice koje su ostajale povezane uprkos svojim razlikama i oprečnim viđenjima ljubavnog i spolnog života, dogodila se svojevrsna feministička, ali i televizijska revolucija. Počeli su se prikazivati ambivalentni likovi, a mi smo počeli voljeti njihove mane. U seriji, nastaloj prema knjizi spisateljice Candace Bushnell, žene su odjednom imale pravo na grešku i poslovne neuspjehe, pravo da se ne realiziraju kao majke i pravo na vječnu zabavu u “gradu koji nikada ne spava”.

The Shoe Must Go On

Popularnost je jednostavno eksplodirala, a nakon rušenja tornjeva WTC-a u New Yorku 2001. godine, serija je poticala na tada nužno potreban konzumerizam kako bi se oporavila ekonomija. Teško da su Manolo Blahnik cipele mogle imati veću reklamu, a glavna junakinja, kolumnistica Carrie je sa svojim prijateljicama promoviralai niz luksuznih brandova. Osim pomame za krpicama, dogodila se i poplava kolumnistica koje su počele pisati na temu muško-ženskih odnosa. Uglavnom loše. Muškarci još uvijek kolutaju očima na pomen četiri prijateljice, a žene s nestrepljenjem iščekuju nove avanture.

Carrie (Sarah Jessica Parker), Samantha (Kim Catrall), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlote (Kristin Davis) su nas zabavljale kroz šest sezona i devedesetak epizoda te dva igrana filma. Zadnji put kad smo ih vidjeli na okupu, u filmu “Sex and the City 2" (2010.), Miranda se pridružila novom advokatskom timu, Samantha je doživljavala orgazam na krovu Mercedesovog SUV-a, Charlote se bavila djecom, a Carrie i Faca (Chris Noth) su gledali crno-bijeli film u spavaćoj sobi. Svi su bili sretni “dok ih odjavna špica ne rastavi”.

Međutim, sada počinje novo poglavlje i avanture cura (koje to više nikako nisu jer su debelo u šestom desetljeću života), doduše ovaj put bez raskalašene Samanthe, jer glumica Kim Catrall nije mogla postići dogovor s producentima, pa je u novim nastavcima nema jer se “odselila u London”. Nema Samanthe, pa tako ni usputnog seksa, koji je bio sastavni dio ove priče. U prvoj epizodi događa se veliko iznenađenje vezano za smrt važnog lika u seriji, a sve je manje-više isto, osim što je vidljiva promocija rasne šarolikosti i LGTBQI populacije.

I dalje je tu gomila nerealnih situacija, poput pješačenja u štiklama po nekoliko njujorških blokova i savršeno stiliziranih frizura i make-upa “u po bijelog dana”. Faca, Steve i Aidan se opet pojavljuju u seriji, a sijede su već uvelike vidljive u kosi glavnih protagonista. Cipele su im još uvijek jednako važne.

Ipak, ovaj projekat plazi jezičinu teroru mladosti u holivudskoj industriji, pokazujući da se životne radosti (i karijere) ne završavaju onda kada čovjek prestane biti mlad. Nema sumnje da će serija okupiti brojnu armiju fanova, sve one koji su “nabacili” par decenija, baš kao i ove glumice i karakteri koje igraju. Neće joj nove pandemijske okolnosti odmagati na tom putu. Iako su u devedesetima slavile samostalnost i nisu trebale muškarce da bi se ostvarile, sada ipak imaju muškarce pored sebe i uživaju u svom ljubavnom statusu. No, problema uvijek ima… Bilo kako bilo, na HBO Maxu su objavjlene prve dvije epizode serije “And Jusl Like That”, dok će ostale biti premijerno predstavljane na sedmičnom nivou. Zabavne, lepršave i duhovite, nove epizode nas vode u svijet nerealnog glamura i agresivnog advertajzinga. Ako ne vjerujete ili mislite da pretjerujemo, prođite ponovo kroz ovaj tekst i prebrojite brandove čije je pominjanje neizbježno u slučaju “Sexa i grada”.

Žene.ba / Klix.ba