OREBELLA

Bella Hadid napokon predstavila svoju beauty liniju: Stižu tri mirisa

Autor: Žene.ba
Bella Hadid napokon predstavila svoju beauty liniju: Stižu tri mirisa
Foto: Instagram

Nakon što je otkrivena od strane agencije IMG Models 2014. godine, Bella Hadid brzo je postala jedna od najtraženijih modela u modnoj industriji. Pojavljivala se na naslovnicama mnogih poznatih modnih časopisa te je šetala pistama visoke mode za brendove poput Chanel, Versacea, Givenchyja i mnogih drugih. Unatoč dugogodišnjem uspjehu u modnom svijetu, sada je odlučila proširiti svoje djelovanje lansiranjem vlastite kozmetičke linije nazvane Orebella.

Vijest o ovom novom poduhvatu objavila je za Vogue.

“Jednog sam se dana probudila i vidjela nešto na Instagramu", rekla je Hadid ne govoreći pritom o čemu je točno riječ. "Znala sam da moram unijeti promjene u svoj život kako bih postala zadovoljna sobom pa sam odlučila proći ovo putovanje", referišući se, između ostalog, i na svoju borbu s lajmskom bolešću. Otkrila je da je pažnju počela usmjeravati na stvari koje je usrećuju i koje su joj, kako kaže, pomogle da zapamti ko je.

View this post on Instagram

A post shared by Orebella (@orebella)

Jedna od praksi koje je za to koristila su eterična ulja, koja su je motivisala da predstavi svoj brend. Naime, Orebella je brend u čijoj se ponudi nalaze parfemi, a u prvoj kolekciji našla su se tri mirisa: cvjetni "Window2Soul", tropski "Blooming Fire" i drveno-morski "Salted Muse" - svi inspirisani njenim životom.

Ovim posljednjim, "Salted Muse", koji ima note morske soli, ružičastog papra i maslinovog ulja, odaje počast svojoj porodici. ''Bilo da ste Palestinac ili jednostavno Arap, naše porodice u sve stavljaju maslinovo ulje. To je za mene bilo nešto posebno i oda mom naslijeđu.” Ostali lični detalji uključuju njezine inicijale i anđeoske brojeve 222 urezane u vrh svake bočice te specifičnu nijansu zlatnih poklopaca, "nadahnutu sirovim zlatom arapske kulture i baštine", poručila je Hadid.