Nakon što je otkrivena od strane agencije IMG Models 2014. godine, Bella Hadid brzo je postala jedna od najtraženijih modela u modnoj industriji. Pojavljivala se na naslovnicama mnogih poznatih modnih časopisa te je šetala pistama visoke mode za brendove poput Chanel, Versacea, Givenchyja i mnogih drugih. Unatoč dugogodišnjem uspjehu u modnom svijetu, sada je odlučila proširiti svoje djelovanje lansiranjem vlastite kozmetičke linije nazvane Orebella.
Vijest o ovom novom poduhvatu objavila je za Vogue.
“Jednog sam se dana probudila i vidjela nešto na Instagramu", rekla je Hadid ne govoreći pritom o čemu je točno riječ. "Znala sam da moram unijeti promjene u svoj život kako bih postala zadovoljna sobom pa sam odlučila proći ovo putovanje", referišući se, između ostalog, i na svoju borbu s lajmskom bolešću. Otkrila je da je pažnju počela usmjeravati na stvari koje je usrećuju i koje su joj, kako kaže, pomogle da zapamti ko je.
View this post on Instagram
Jedna od praksi koje je za to koristila su eterična ulja, koja su je motivisala da predstavi svoj brend. Naime, Orebella je brend u čijoj se ponudi nalaze parfemi, a u prvoj kolekciji našla su se tri mirisa: cvjetni "Window2Soul", tropski "Blooming Fire" i drveno-morski "Salted Muse" - svi inspirisani njenim životom.
Ovim posljednjim, "Salted Muse", koji ima note morske soli, ružičastog papra i maslinovog ulja, odaje počast svojoj porodici. ''Bilo da ste Palestinac ili jednostavno Arap, naše porodice u sve stavljaju maslinovo ulje. To je za mene bilo nešto posebno i oda mom naslijeđu.” Ostali lični detalji uključuju njezine inicijale i anđeoske brojeve 222 urezane u vrh svake bočice te specifičnu nijansu zlatnih poklopaca, "nadahnutu sirovim zlatom arapske kulture i baštine", poručila je Hadid.