Debitirali sa crvenim karminom

Celine zakoračio i u svijet ljepote: Upoznajte Celine Beauté

Autor: Žene.ba
Celine zakoračio i u svijet ljepote: Upoznajte Celine Beauté
Foto: Celine

Po prvi put u skoro 80-godišnjoj historiji kuće, Celine lansira kozmetičku liniju. To je i najavljeno na izložbi 'La Collection de l’Arc de Triomphe' umjetničkog direktora Hedija Slimanea jučer u Parizu.

Proširenje Celine kolekcije Haute Parfumerie, koja je stigla 2019. uz velike pohvale, linija ruževa Le Rouge Celine proširit će se 2025. s ukupno 15 nijansi, uključujući 'La Peau Nue' – ružičasti nude karmin. 

Naravno, debitantsko predstavljanje dobio je crveni ruž za usne – bezvremenska francuska ljepota. Formula sa satenskom završnom obradom prožeta je mekim akordom ruže i rižinog praha iz 70-ih i dolazi u minimalističkom art deco inspirisanom fasetiranom zlatnom kućištu, s utisnutim monogramom.

Osim ruževa za usne, svake sezone nove kolekcije koje je dizajnirao Slimane temeljit će se na brendu Celine Beauté. Očekujte balzame za usne, maskare, olovke za oči, pudere kao i lakove za nokte.

Celine se pridružuje bezbrojnim drugim markama koje spajaju svoje modne strategije sa ljepotom. Dok su nekada dominirali Chanel, Dior, Givenchy i YSL, sada je rijetkost naći poznatu modnu kuću bez ponude mirisa i ljepote – od Prade koja je sletjela prošlog augusta do nedavnog povratka Burberryja slijedeći korake Rabannea, Guccija, Hèrmes, Valentino, Dries Van Noten i drugi koji su se svi etablirali u kozmetičkom svijetu.

Svakako, ovaj korak ima smisla. Ne postoji samo prirodna sinergija između mode i ljepote, već i diversifikacija brenda predstavlja priliku za kupce da ga kupe za djelić cijene. Nije da su ovi luksuzni predmeti za uljepšavanje jeftini, naravno – i jasno je da smo spremni platiti više za njih.