Savršeno je dosadno, sigurno bi rekla Bette Davis, i ova rečenica bi najbolje mogla opisati novi Guccijevu kampanju za karmine.Kreativni direktor Gucci brenda, italijanski dizajner Alessandro Michele lansirao je novu liniju Gucci makeup-a, koju prati zanimljiva kampanja u koju je unio mnogo slobode. U njoj nisu angažirane ljepotice bez mane, već su karmini reklamirani na usnama djevojaka koje i nemaju savršene zube.
-Ideja kampanje je prikazato stvarnost s humaniziranim pogledom, iako je naizgled čudna. A čudnost je ljudska, pa je samim time i lijepa. Snimci Martina Parra su poput metaka. Direktni su, a sve žene u okviru kampanje nose šminku na način koji oslobađa – kaže Michele, koji je kolekcijom karmina odao počast zlatnom dobu Hollywooda, od kultnih ’20-ih do ’50-ih godina prošlog stoljeća.
-Vratio sam se ruževima koje sam imao priliku vidjeti u životu. Kad sam bio mali moja mama je nosila karmine inspirirane ’50-im godinama i želio sam mu zato dati najmoćnije značenje, u fokus staviti holivudske dive i kino mitologiju, koja je u to doba usne stavljala u prvi plan – govori Michele.
Azra.ba