Confident Curl njeguje i hidratizira kovrdže, a od frizza štiti 24 sata.
Svjetski kozmetički brend Keune Haircosmetics predstavio je Confident Curl, novu revolucionarnu liniju proizvoda za kovrdžavu kosu.
Linija Confident Curl posebno je formulirana kako bi svim vrstama kovrdža pružila njegu, hidrataciju, i definiciju, a kosi podarila savršeno privlačan izgled koji plijeni pažnju.
Confident Curl kovrčama pruža nježnu brigu s puno ljubavi, a u paleti proizvoda nalaze se šampon, regenerator, maska i tri leave-in proizvoda koji su namijenjeni različitim tipovima kovrdžave kose, od nježnih valova do izrazito sitnih i čvrstih kovrdža.
Savršena njega kose
Linija Confident Curl potpuno je veganska i formulisana od 96% prirodnih sastojaka. Ne sadrži silikone ni SLS/SLES, što je čini izvrsnim odabirom za kovrdžavu kosu.
Proizvodi Confident Curl osiguravaju do 90 posto manje lomljenja kose i pružaju 24-satnu zaštitu od frizza čak i onda kada vlaga u zraku doseže do 90 posto.
Vrhunski sastojci
Visokokvalitetni hranjivi sastojci nove linije Confident Curl kao što su kokosovo ulje, shea maslac i ekstrakt octa pouzdani su saveznici uz koje kovrdžava kosa može zadržati svoj zdrav i njegovan izgled.
Shea maslac hidratizira, zaglađuje i štiti vlasi, ekstrakt octa uravnotežuje pH vrijednost, zaglađuje kutikulu vlasi, smanjuje frizz i ističe definiciju kovrdža, dok umirujuća i hidratantna svojstva kokosovog ulja pomažu zaštititi kovrdže od gubitka
proteina.
Vrijeme za kovrdže
Linija Confident Curl rezultat je rada Keuneovog tima naučnika čije su nove formule za kovrdžavu kosu na tržištu od početka rujna. Proizvodi iz linije Confident Curl dostupni su samo u odabranim Keune frizerskim
salonima.
Keune – duga tradicija inovacije
Keune Haircosmetics najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova obiteljska tradicija koja traje već 100 godina počela je s Janom Keuneom, amsterdamskim farmaceutom kojega svijet pamti po izumu minivala kakav danas
poznajemo. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicijske i obiteljske vrijednosti.
Prisutan je u više od 89 zemalja svijeta, a obitelj Keune je još uvijek na čelu kompanije. Svojim inovativnim pristupom, praćenjem trendova, pažljivim osluškivanjem potreba klijenata i korisnika, te iznad svega održivim pristupom proizvodnji koja nije okrutna
prema životinjama, izrasli su u najvažnije svjetsko ime kad se radi o kosi. Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu.
Više informacija o Keune Haircosmetics pronađite na: https://www.keune.com/hr/
(Žene.ba)