
Scarlett Johansson, poznata glumica i dugogodišnje lice nekoliko kozmetičkih brendova, u 2022. je odlučila poduzeti korak dalje i pokrenuti vlastiti brend za njegu kože, The Outset.
Kako je sama priznala, njen put do idealne njege kože bio je dug i često frustrirajući, ali iskustvo koje je stekla kroz godine rada u beauty industriji pomoglo joj je razviti proizvode koji nude nježan, ali efikasan pristup.
Nakon godina borbe s aknama, Johansson je priznala da su joj oštri pilinzi koje je koristila u pokušaju da ukloni akne zapravo štetili njenoj koži.
"Puno suza bilo je uključeno u moj proces otkrivanja šta mi zapravo pomaže", kaže glumica, otkrivajući da je ključ bio u jednostavnom pristupu – prestati previše tretirati kožu i početi je hidratizirati i nježno pilingirati svakodnevno.
Novi biznis
Brend The Outset, koji je osnovala zajedno s Kate Foster, temelji se upravo na ovom minimalističkom pristupu. Njihova linija sadrži 11 osnovnih proizvoda koji se mogu koristiti samostalno ili u kombinaciji s postojećim navikama.
"Naš cilj je učiniti proizvode što jednostavnijima za korištenje, eliminirati štetne sastojke i omogućiti što većem broju ljudi da pronađu uspjeh s njima", ističe Johansson.
Uz minimalizam u njezi kože, Johansson dodaje da su joj proizvodi koji ne sadrže puno alkohola pomogli u održavanju ravnoteže kože, čak i tokom trudnoće.
"Ne bih rekla da su lijek za sve, ali mislim da su mi pomogli izbjeći teške hormonske promjene na koži", priznaje Scarlett.
Njen lični put prema zdravoj koži sada je inspiracija za sve one koji traže jednostavan, ali efikasan način njege, koji ne iritira kožu, već je vraća u ravnotežu.