Kolekcija se službeno zove Collection 2 2019. godine i predstavljena je još prošloga decembra, van službene njujorške sedmice mode.
Naziva the Wang hustle, bila je posvećena američkim hustlerima, što bi u slobodnom prijevodu značilo “oni koji se svojski trude da bi uspjeli”. Inspirirana jednako Caroline Bessette Kennedy te Foxy Brown, posveta je svima koji su postigli uspjeh u svom polju, nevažno jesu li došli iz privilegiranog okruženja ili siromaštva.
U predstavljenim komadima poigrao se kodovima bogatstva i klase, propitkujući što su to uopće statusni simboli? Nakon ovako zanimljive i provokativne teme bilo je zanimljivo vidjeti kako će tu inspiraciju pretočiti u kampanju.
Moto “She’s not a paper chaser, she’s a money maker”, na fotografijama je doslovno (ali zapravo naravno ironično!) predočen kroz prizore lijepe Anne Ewers (jedne od Alexanderovih omiljenih manekenki koja se često pojavljuje u njegovim kampanjama), kako uživa u teško stečenome novcu: njime je napunila sofu, kupa se u njemu te na sve načine uživa u svome hiperluksuznom okruženju.
S jedne strane posveta američkom snu, s druge očita kritika (pre)velikoj opsjednutosti novcem i materijalnim dobrima, u svakome slučaju kampanja je neizmjerno zabavna i efektna!
Elle.hr