Moda

Balmain lansirao prvi interaktivni modni film

Autor: Žene.ba
Balmain lansirao prvi interaktivni modni film

Već nekoliko mjeseci Olivier Rousteing, kreativni direktor modne kuće Balmain, na svom Instagram profilu najavljuje tajanstveni projekt s  Carom Delevingne. I dok su mnogi pomislili kako je Balmain kampanja u kojoj se britanska manekenka pojavljuje potpuno naga najvjerojatniji razlog tolikih teasera s Rousteingove strane, stiglo je novo iznenađenje.

Misteriozni projekt, naime, nije bila samo još jedna obična kampanja već capsule kolekcija kožnih torbica koju su u suradnji, za Balmain, dizajnirali Delevingne i Rousteing. Naravno, lansiranje kolekcije prati i kampanja u kojoj je Cara zaštitno lice, no ne radi se samo o još jednoj seriji lijepo zapakiranih fotografija koje reklamiraju torbice, a kakve smo, u različitim varijacijama, već nebrojeno puta vidjeli.

https://www.youtube.com/watch?v=CdilfwEQNKU

Naime, torbice naziva BBag, Romeo i Twist, uz najpopularniju britansku manekenku, postale su dijelom prvog interaktivnog modnog filma, vrlo mračnog ozračja, u kojem gledatelj može sam birati kako će se rasplitati radnja tako da odabere jedan od tri ponuđena izbora. Modna kuća Balmain tako se svojim inovativnim pristupom modnim kampanja ucrtala u povijest, a Rousteingovi teaseri, pokazalo se, imali su itekakvog smisla.

“Cara je utjelovljenje bunta, onoga što Balmain svojom estetikom i svojim imidžem želi komunicirati. Ovo je prva njezina suradnja s modnom kućom i druga kampanja ove godine, a ja sam posve siguran da nas mnogo uzbudljivih zajedničkih suradnji očekuje u budućnosti”, izjavio je Olivier Rousteing povodom lansiranja capsule kolekcije torbica.

Elle.hr