Američka muzičarka Billie Eilish lice je nove Gucci kampanje. Iako ju se često na crvenim tepisima moglo viđati u kreacijama ove italijanske modne kuće, od sada je 21-godišnja nagrađivana pjevačica njihovo zaštitno lice, nakon što se prošle godine pronašla u kampanji istog brenda za sunčane naočale.
Novi kreativni direktor Sabato De Sarno stogodišnji brend pokušava vratiti korijenima koji su i proslavili Gucci pa je tako uz šešire i druge odjevne predmete s potpisom ovog luksuznog brenda u glavnom fokusu Horsebit torba iz 1955. godine, u obnovljenoj verziji.
Gucci je tako lansirao dva asimetrična dizajna torbi, jednu u crnoj boji i drugu smeđu s prepoznatljivim monogramom, a ono što je velika novost u izradi legendarnih ženskih torba je činjenica da su napravljene od održivih materijala i sadrže certifikovanu konoplju i Econylov reciklirani najlon.
Novi način izrade i materijali kojima se u proizvodnji koriste označavaju veliku prekretnicu brenda koji ulaže napore u pogledu održivosti, i smanjivanje ugljičnog otiska zbog korištenja životinjske kože.
U novu, eco friendly kolekciju idealno se uklopila ambasadorka brenda, mlada muzičarka, koja je od prije poznata po zalaganju za održivost, zaštitu okoline i etičnost u tekstilnoj proizvodnji.
"Čast mi je biti dio Guccijeve evolucije u promišljanju tradicije. To je novo razumijevanje, koje se ne boji evoluirati u novom smjeru, što mi je uistinu važno", izjavila je Eilish za "Vogue".
Demetra, koja je razvijena u kompaniji Gucci, 75 odsto je biljnog porijekla, sastoji se od odgovorno dobijene viskoze, drvene pulpe i ne-GMO plastike na bazi kukuruza što znači da ima manji uticaj kada je riječ o klimatskim promjenama i korištenju vode, dok je ostatak materijala trenutno izrađen od sintetike dobijene iz fosilnih goriva, prenosi "Miss7".
(Zene.ba)