Kako svaka era ima svoje ikone i aktuelne teme, tako i brendovi koji imaju izvestan heritage svoju marketing politiku prilagođavaju aktuelnim ciljnim grupama. Calvin Klein trenutno, na globalnom nivou, komunicira pride kampanju a njena zaštitna lica su britanski model Cara Delevingne i američki glumac i pevač Jeremy Pope. Fotografije potpisuje Gordon von Steiner.
Manekenka Cara Delevingne je, tokom snimanja za novu Calvin Klein pride kampanju, dala svoju viziju na temu ljubavi: ''Ljubav, za mene, obuhvata sve vezano za život – dobro, loše, ružno, prelijepo, magično''
View this post on Instagram
Ona se osvrnula i na to da su današnje generacije mnogo hrabrije u misiji da budu ono što žele i ne pristaju na kompromise, dok je ona kao mlađa bila jako nesigurna u svoje izbore ali – i svoja osećanja. Sada, kao mnogo zrelija, lakše donosi odluke i javno govori o svojoj seksualnosti.
View this post on Instagram
”Ljubav je sloboda”, za kraj je poentirala Cara.
Jeremy Pope poznat je po tome što javno i otvoreno priča o svojoj seksualnosti, te podstiče svoje fanove i pratioce da slave različitost. Njegov modni izražaj poprilično je jedinstven, dok je kampanja za Calvin Klein za njega bila ostvarenje sna.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
On je za GQ izjavio da je prva osoba kojoj je javio velike vesti o CK kampanji bila njegov otac, koji mu je, kroz šalu, poslao plan ishrane kako bi se što bolje spremio za photoshoot.