U utorak je luksuzni brend LOEWE objavio da je 26-godišnja zvijezda serije Killing Eve novo lice kampanje za proljeće/ljeto 2020. godine. Brend je snimio nagrađivanu glumicu u kratkom filmu kreativnog redatelja Jonathana Andersona i bliskog suradnika Stevena Meisela.
Dvominutni film je „Best of“, prikazujući Jodie Comer u kreacijama brenda dok se ona smije, plače i viče u ogledalu svoje garderobe, ponavljajući jednu riječ: „LOEWE“. (Sjajne vijesti ako ste se ikad zapitali kako se ime brenda izgovara.)
Jodie nije stranac stilu s modnih pista. Jedna od značajnih kombinacija njezinog lika Villanelle Killing Eve na malom ekranu, koju glumica opisuje kao ‘Big Dress Energy’, je ružičasta haljina dizajnerice Molly Goddard. Radi se o haljini koju ste barem jedanput primijetili na raznim modnim portalima, jer je stvarno toliko fantastična. Ali, naravno, od tada je promijenila brojne modne kombinacije, na i izvan ekrana, noseći Alexandera McQueena, Erdem i Chloé (među mnogim drugima).
https://www.youtube.com/watch?v=U3Mf5lVI71A
“Jonathan i njegovo djelo tako su izraziti. Inspirativno je raditi zajedno s nekim tko pomiče granice i stvara na novi način. “, kaže Comer o stupanju u ulogu djevojke iz kampanje.
Kreativni direktor, Jonathan Anderson, dodaje kako je Comer ‘100 posto posvećena nekoj ideji. Smatram da je to nevjerojatno nadahnjujuće i mislim da su zato ljudi gravitirali prema njoj i zašto smo htjeli raditi s njom u ovoj kampanji. ‘
Elle.hr