Moda

Kako je Twitter bojkot doprinjeo uništenju brenda Ivanke Trump?

Autor: Žene.ba
Kako je Twitter bojkot doprinjeo uništenju brenda Ivanke Trump?

Od 11. oktobra 2016. godine, kada su Shannon Coulter i Sue Atencio započeli kampanju #GrabYourWallet kojom bojkotiraju tvrtke koje prodaju Trumpove proizvode je prošlo 653 dana. Jedan od rezultata je to da je Ivanka Trump zaista ugasila svoj brend. Razloga za to je moralo biti, najčešće se navode frustracije zbog konflikta interesa.

U pitanju je brend koji se 11 godina bavio finim nakitom i odjećom. Gašenju su naravno kumovale odluke trgovina kao što su Nordstrom, Belk, and Neiman Marcus, koje nisu željeli prodavati proizvode njezinog brenda.

Zagovornici bojkota vjeruju da svaki put kada je predsjednik Trump rekao nešto ksenofobno ili rasističko, je krenuo otpor. Manifestirao se u obliku na bojkot pozivajućih hashtagova, a onda i odluke o nekupovini Trumpovih proizvoda. Trebalo je nešto vremena, no kampanja je rezultirala negativnim pomacima na području koje Trumpa najviše interesira, a to je ekonomija. Do toga nije došlo naglo, zatvaranje se počelo spominjati još 2016. godine, a u avgustu 2017. prodaja je bila lošija, nego godinu ranije. U decembru 2017. Ivanka je otvorila dućan u Trump Toweru kako ne bi morala prodavati putem drugih trgovina. Kanadski Hudson’s Bay je već ranije informirao Ivanku o povlačenju njenih proizvoda, a u petak su i javno objavili svoju odluku.

Elle.hr