Kate i Lila Moss su novi ambasadori Fendi kampanje za ikoničnu Peekaboo torbu. Fotografije majke i kćeri objavljene na društvenim mrežama predstavljaju jednostavan, ali snažan prikaz, najavljujući nastavak Fendi #MeandMyPeekaboo kampanje, koja je pokrenuta 2018. godine, deset godina nakon što je ova vrsta torbe prvi put predstavljena.
Ova inovativna silueta torbe s gornjom ručkom predstavljala je revoluciju u modi kada se pojavila, pružajući odgovor na nedostatak upadljivih torbi na tržištu u to vrijeme.
View this post on Instagram
Kampanja je poznata po svojoj ideji o prenošenju vrijednih stvari s koljena na koljeno, uvijek uključujući poznate porodice. Prvo izdanje je predstavilo Venturini Fendi, kreativnu direktoricu modnih dodataka, koja je pozirala sa svojim kćerkama Delfinom Delettrez Fendi i Leonettom Luciano Fendi.
View this post on Instagram
Kate i Lila Moss, majka i kćerka, bliske su prijateljice s Kim Jonesom, kreativnim direktorom brenda Fendi. Nakon zajedničkog nastupa na prvoj Fendi haute couture reviji 2021., ova kampanja označava njihov povratak kao zaštitnih lica Fendija.
Od 2008. godine, Peekaboo torba postala je ikonični simbol brenda Fendi, savršeno spajajući ženstvenost s prepoznatljivom estetikom brenda. Dizajnirala ju je Silvia Venturini Fendi, a prvi put je predstavljena na ženskoj Fendi reviji za proljeće/ljeto 2009. godine. Ovaj geometrijski oblik torbe jednostavan je i elegantan, istovremeno praktičan za svakodnevnu upotrebu. Inspiriran Fendi modelima iz prošlosti, originalni trapezoidni dizajn torbe postao je legenda među dizajnerskim torbama zahvaljujući savremenoj izradi kože.