Postoji nekoliko imena na karti svjetskih modnih brendova kojima žene posebno vjeruju kada je u pitanju njihovo odijevanje, a Diane von Furstenberg svakako je jedna od njih.
Diane je svoju popularnu modnu marku lansirala 1974., a takozvana wrap dress postala je ikoničnim komadom i prepoznatljivim modelom brenda. No, zanimljivo je kako niti jednu takvu haljinu nećete pronaći u prvoj kolekciji Dianine najstarije unuke Talite von Furstenberg koja je odlučila zakoračiti modnim putevima svoje slavne bake. Naime, Talita je na tržište izbacila svoju prvu kolekciju odjeće za koju kaže kako je “namijenjena djevojkama nove generacije”, a to je učinila pod imenom nove modne linije TVF za DVF.
Linija se posve razlikuje od onoga što smo imali priliku viđati u kolekcijama Diane von Furstenberg. Sjajna je to poslovna odluka uzmemo li u obzir da brend, koji postoji već više od četiri desetljeća, svojom ponudom dosad nije doticao djevojke koje pripadaju generaciji Z. Talita je kupcima odlučila ponuditi nešto novo, svježe i drugačije kreirajući vrlo ženstvenu kolekciju u nježnim pastelnim nijansama prateći trendove koji okupiraju maštu djevojaka dok lutaju prostranstvima Instagrama. Cvjetni motivi, prozračni materijali, nježne boje i puf rukavi ono su što čini kolekciju sastavljenu od 24 odjevna komada, a koju u većem dijelu čine haljine stvorene za tople proljetne dane.
Talita je prilikom izlaska prve kolekcije izjavila da joj je iskustvo njezine bake kao i sve što je tijekom godina od nje naučila mnogo pomoglo u stvaranju, no ipak je željela u svoje komade ucrtati isključivo svoju estetiku i viziju. Prva capsule kolekcija ugledala je svjetlo dana 24. aprila, a samo je jedna od onih međusezonskih koje će ubuduće dizajnirati Talita.