Glossy časopis Marie Claire prestat će izdavati svoje tiskano izdanje u Velikoj Britaniji od studenog kako bi čitateljima ponudio isključivo digitalno izdanje.
Iako je prodaja tiskanog izdanja pala, njihova web stranica orivlači čak dva miliona korisnika mjesečno. Časopis pokrenut 1988. godine, prvo će digitalno izdanje objaviti pod licencom Groupe Marie Claire. Cijena naslovnice zadnji je put povećana u februaru 2018. godine s 3,99 na 4,20 funti.
Jean de Boisdeffre, izvršni direktor Marie Claire International, rekao je: “Oduševljeni smo suradnjom s TI Media na ovoj vrlo važnoj evoluciji brenda Marie Claire. Nakon više od 30 godina postignuća u Velikoj Britaniji, ovaj novi digitalni pristup pruža lansirnu podlogu za još veći uspjeh u narednim desetljećima. ”
Alexandra Shulman, koja je bila glavna urednica časopisa 25 godina Vogue, izjavila je za BBC da je “bila vrlo tužna” kad je čula vijest o zatvaranju Marie Claire. Dodala je: “Kad je lansiran, to je bio novi časopis koji je imao jedinstvenu prodajnu tačku, a to je bio miješanje ulične mode s visokom modom i s dobrim novinarstvom te nekim senzacionalnim novinarstvom.”
Glasnogovornica za Marie Claire izjavila je za BBC da je Marie Claire poslovao u izazovnom sektoru mode i ljepote i da su “kupci i oglašivači ubrzali svoj prelazak na digitalne alternative”.
Elle.hr