Španjolska modna marka Massimo Dutti predstavila je svoju novu kampanju snimljenu na nadasve zanimljivoj lokaciji - švedskom otoku Fårö. Putem fotografijama za kampanju "Stunder" (na švedskom: trenuci) predstavljen je samo dio jesensko-zimske kolekcije ovog brenda koji će se uskoro pronaći u dućanima diljem svijeta. Kroz nekoliko vizuala koji prikazuju bajkovitu kolibu okruženu šumom te šljunčanu obalu otočića po kojoj modeli voze bicikle, dobili smo prvi pogled na odijela od samta, kao i ona karirana te fantastične kožnate komade od kojih se posebno ističu košulje, jakne i baloneri.
Kao protutežu zemljanim tonovima i crnoj boji možemo vidjeti komade od bež, prljavobijele i nebesko plave boje poput čizama do koljena i kaputa. Paralelno s kampanjom predstavljen je i lookbook u kojem možemo dobiti još bolji uvid u to što će se nositi u nadolazećoj kampanji. U novom jesenskom lookbooku vidljiv je snažan utjecan "americana" stila - kaubojske gležnjače od brušene kože, torbe s resicama, remenje s bogatom kopčom i traper košulje nosit će se i u poslovnim prigodama. Vuna, samt, koža i krzno dominiraju jesenskom ponudom brenda Massimo Dutti, baš kao i karirani uzorak u nekoliko verzija.
Uz kaubojske čizme s ravnom petom predstavljene su i čizme do koljena s blok potpeticom u nekoliko raznih boja, a retro feelu pridonose i široke hlače s mrkva nogavicama u stilu 80-ih. Poslovne i casual kombinacije predstavljene unutar lookbooka prožete su neutralnim nijansama i tamnoplavom, a naglaske daju modni detalji u boji konjaka, bijeloj i crvenoj boji. U nastavku možete pogledati ostatak fotografija iz kampanje koje je snimio Mikael Jansson, a u galeriji otkrijte jesenske lookove koje preporučuju iz španjolske marke.
Buro 24/7