Elegancija u fokusu

Nova kampanja Celine nas ove jeseni vraća u šesdesete

Autor: Žene.ba
Nova kampanja Celine nas ove jeseni vraća u šesdesete
Foto: Celine Paris

Hedi Slimane, kreativni direktor modne kuće Celine, poznat je po svojoj predanosti retro estetici, s posebnim naglaskom na 70-e godine i rockerski šarm. Međutim, njegova najnovija kolekcija za jesen/zimu 2024. godine predstavlja osvježavajući zaokret prema drugoj dekadi- 60-ima i Mod estetici.

U ovoj kampanji, koju je sam dizajner snimio, ističe se manekenka Tess Breeden u stiliziranim crno-bijelim fotografijama koje savršeno dočaravaju duh 60-ih godina. Minimalistički pristup fotografisanju naglašava klasičnu eleganciju tog vremena, dok styling evocira ikonične manekenke poput Twiggy.

Kolekcija obuhvata mini haljine uskog kroja, bijele go-go čizme, kostime s mini suknjama te retro šešire i oversized naočale. Svaki komad nosi pečat Slimanovog prepoznatljivog chic stila, interpretirajući šarmantnu estetiku 60-ih godina na savremen način.

Ovaj iznenadni preokret u Slimanovom dizajnu može promijeniti mišljenje onih koji su kritikovali njegovu fiksaciju na 70-e godine. Njegova sposobnost da prenese duh različitih modnih epoha i da ih reinterpretira na način koji odgovara savremenim trendovima i ukusu, ponovo je dokazana u ovoj kolekciji.