Otkako je Kim Kardashian najavila pokretanje svoje nove linije odjeće “za oblikovanje tijela”, izazvala je pregršt kontroverzi i negodovanja, ali i interesa javnosti.
https://www.instagram.com/p/B2RqVupAsS5/?utm_source=ig_embed
Naime, najpopularnija članica klana Kardashian izvorno je svoj novi brend nazvala Kimono izazvavši buru negativnih komentara, posebno od strane japanske javnosti koja je njezin potez prozvala “kulturološki neosjetljivim” obzirom da kimono predstavlja tradicionalnu japansku odjeću koja se i danas nosi u posebnim prilikama. Nakon brojnih novinskih napisa i žestokih rasprava, Kim Kardashian je brend preimenovala u SKIMS najavljujući kako će prvu kolekciju pustiti u prodaju 10. septembra. Unatoč svim negativnostima i kontroverzama koje je izazvala, čini se kako je njezinih 147 miliona pratitelja na Instagramu jedva dočekalo taj datum. Naime, samo nekoliko minuta nakon lansiranja novog brenda, svi komadi u ponudi su rasprodani, a Kim je na SKIMS-ovoj prodaji zaradila basnoslovnih 2 miliona američkih dolara. Obzirom da niti jedan komad ne košta više od 100 dolara, zarada je i više nego sjajna.
https://www.instagram.com/p/B2Seno2gPRS/?utm_source=ig_embed
Povodom maestralnog uspjeha nove linije, Kim je zahvalila svojim fanovima i pozvala sve da ponovno potraže svoj omiljeni SKIMS komad obećavši im pritom kako će “obnoviti SKIMS zalihe čim prije”.
Elle.hr