Novi brend Justina Biebera djeluje kao reciklaža Drew Housea
Službena stranica je lansirana, teaser kampanja je završena, ali Skylrk još ne nudi ništa što već nismo vidjeli, osim eventualno lične reckoning priče Bieberovog modnog rasta.
Justin Bieber još jednom pokušava pozicionirati svoje ime u streetwear sferi i to nakon što je već imao polovično uspješan pokušaj sa Drew Houseom. Ovaj put pod novim imenom Skylrk.
Na službenoj stranici brenda, koja je upravo lansirana, pronaći ćete sve što biste i očekivali: oversized siluete, crop topove, basic majice, kape i papuče. Čak su tu i sunčane naočale koje podsjećaju na 2007. godinu u kombinaciji s Y2K filterima. Sve to u paleti boja koja uključuje pink, limeta zelenu, baby plavu i crvenu.
Ukratko, Drew House, ali s filterom zrelosti (i marketinške gorčine).
View this post on Instagram
Cijene nisu istaknute, ali brend dostavlja i izvan Sjedinjenih Američkih Država.
Početkom aprila, Bieber je izbacio animirani video u kojem doslovno pali kuću, simbolično zatvarajući vrata Drew Houseu. Ispred zgarišta dočekuju ga supruga Hailey i njihov (fiktivni?) sin Jack.
Poruka? Novi početak ili možda reckoning... ali dok modni storytelling često koketira s emocijama, ovdje je granica između ličog i neukusnog postala problematična, posebno ako uzmemo u obzir stvarne požare u Kaliforniji i njihove žrtve.
View this post on Instagram
Šamar ili rebranding?
Bieber više nije povezan s Drew Houseom. Navodno se razišao s bivšim menadžerom Ryanom Goodom, s kojim je i osnovao brend. Je li Skylrk čistač identiteta, osveta bivšim partnerima ili pokušaj istinskog solo poduzetništva, ostaje pitanje.
View this post on Instagram
Međutim, ono što nije upitno: Skylrk se zasad ne odvaja previše od svega što već znamo i što je Bieber već prodao. Nova boja, ista silueta. Novi brend, ista energija.
View this post on Instagram
Skylrk je možda savršen simbol onoga što se dešava kada celebrity kultura pojede samu sebe i uz dobar filter i ograničeno izdanje majica.