Posljednjih mjeseci svjedočili smo dominaciji "Mob Wife" estetike u čijem su središtu bili krzneni komadi, upečatljiv nakit, torbice s izraženim logom brenda, te životinjski uzorci u mnogobrojnim verzijama.
Između ostaloga, za njenu su popularnost uveliko bile zaslužne i društvene mreže koje i inače često određuju modne trendove. Jedan od njih je takozvani "office siren" trend koji je u posljednjih nekoliko sedmica postao viralni hit te se o njemu neprestano govori. I ne samo to, također je izazvao veliki interes poznatih trendseterica, a da je riječ o modnom hitu potvrđuje i činjenica da #officesiren trenutno ima više od 130 miliona pregleda na TikToku.
@whowhatwear becoming the office siren is my new goal in life #officesiren #fashiontrends #fashionaesthetics ♬ original sound - whowhatwear
No o čemu se zapravo radi? Za razliku od "Mob wife" trenda koji se nije libio eksperimentisanja i pretencioznosti, ovog je puta riječ o minimalističkoj poslovnoj estetici koja ne zna za pojam kiča. Doslovnog prijevoda "sirena u kancelariji", ovaj je stil svoju inspiraciju pronašao u ženstvenim kolekcijama 90-ih, a naročito je popularna među pripadnicima generacije Z.
Iako bi laici ovaj stil jednostavno opisali poslovnim lookom, radi se o modnom trendu koji je ipak mnogo više od toga. "Office siren" djevojka je kojoj je u fokusu njen korporativan posao i izgleda kao da živi u kancelariji.
Business outfiti koje nosi podsjećaju nas na neke od najranijih kolekcija Tom Forda za Gucci te uključuju monohromatska minimalistička odijela, strukirane midi ili maksi haljine, blejzere i elegantne bluze u kombinaciji sa slip ili plisiranim suknjama. Jedna od predvodnica ovog stila je poznata manekenka Bella Hadid koja komade dosad rezervirane isključivo za kancelariju, često nosi kao dio svakodnevnog looka.
Trendu "Office siren" ubrzo nakon nje priklonile su se i brojne druge it djevojke, barem ako možemo zaključiti po društvenim mrežama.