Zašto kupci obožavaju saradnje velikih modnih kuća i renomiranih suvremenih umjetnika? Odgovor na ovo pitanje može se potražiti u konceptu informiranog shoppinga, shoppinga koji šalje poruku: “Ja sam više od običnog kupca”. Koketiranje umjetnosti i mode ideja je koja je oduvijek izvrsno funkcionirala, prisjetimo se samo Mondrian haljina iz Yves Saint Laurentove kolekcije iz 1965. ili Lobster haljine koja je nastala u saradnji Else Schiaparelli i Salvadora Dalija 1937. godine. U nastavku donosimo neke od naših najdražih kolaboracija
https://www.instagram.com/p/BlGfFFVjBD5/?utm_source=ig_embed
Louis Vuitton i Takashi Murakami
https://www.instagram.com/p/Bypu4RHlO32/?utm_source=ig_embed
Za vrijeme 16-godišnje vladavine Marca Jacobsa kao kreativnog direktora Louis Vuittona, ova modna kuća sarađivala je s brojnim suvremenim umjetnicima uključujući Stevena Sprousea, Richarda Princea i Daniela Burena. Legendarna kolaboracija s Takashijem Murakamijem trajala je 13 godina, a komadi s potpisom LV x Murakami i dalje su premet žudnje žena i muškaraca diljem svijeta. Osobitu popularnost postigli su komadi iz kolekcija Multicolore, Monogramouflage, Cherry Blossom i Character Bag.
Louis Vuitton i Yayoi Kusama
https://www.instagram.com/p/BpNPtQ_gBF1/?utm_source=ig_embed
Yayoi Kusama je 2012. godine uspješno prenijela svoje prepoznatljive točkice na odjeću i asesoar aktualne Louis Vuitton kolekcije, a njezine skulpture krasile su izloge LV dućana diljem svijeta. Da parafraziramo Marca Jacobsa- multiplicirane točkice preuzimaju ulogu monograma, a oba motiva susreću se u svojoj bezvremenosti i beskonačnosti.
The Row i Damien Hirst
https://www.instagram.com/p/3QbqK2NLO-/?utm_source=ig_embed
Nile Crocodile ruksak, jedan od apsolutnih bestsellera The Row-a, doživio je 12 različitih makeovera pod kreativnom vizijom Damiena Hirsta, te postigao vrtoglavu cijenu od 55 000 američkih dolara. Prepoznatljive motive sa svojih slika Hirst transformira u drugi medij, a rezultat zauzima posebno mjesto u našim srcima.
Raf Simons i Robert Mapplethorpe
https://www.instagram.com/p/Bcigw-MFNwx/?utm_source=ig_embed
Ova saradnja posebna je po tome što ju je Fondacija Mapplethorpe inicirala, izabravši upravo Rafa Simonsa da zaroni u arhive ovog nikad prežaljenog fotografa i pronađe inspiraciju za svoju novu kolekciju. Što se nas tiče, Simons nipošto nije iznevjerio naša očekivanja.
Longchamp i Tracey Emin
https://www.instagram.com/p/BLstiO1Acns/?utm_source=ig_embed
Tracey Emin je 2004. godine redizirajnirala Longchampovu Le Pliage torbu, i to u patchwork stilu. Povod je bio deseti rođendan sad već legendarnog Longchampovog modela koji je proslavio ovu francusku modnu kuću. Kreaciju Tracey Emin bez problema možemo zamisliti na Kendall Jenner, novoj ambasadorici Longchamp brenda.
Elle.hr