donna karan i 40 godišnjica

Šta Irina Shayk kaže o ženi današnjice? Sve otkriva u novoj kampanji!

Autor: Žene.ba
Šta Irina Shayk kaže o ženi današnjice? Sve otkriva u novoj kampanji!
Foto: Mikael Jansson/Donna Karan

Modna kuća Donna Karan New York obilježava značajan jubilej – 40 godina postojanja – kampanjom za jesen 2025. koja slavi žensku ljepotu, samopouzdanje i stil. 

Kampanja je predstavljena danas, a u njoj učestvuju legendarni svjetski modeli: Claudia Schiffer, Irina Shayk, Imaan Hammam, Liya Kebede i Mariacarla Boscono.

Ove ikone modne industrije odabrane su da budu zaštitna lica kampanje jer, kako navodi brend, savršeno utjelovljuju „bezvremenu ženstvenost“ koja je srž identiteta Donna Karan.

„Postoji neka urođena bezvremenost u estetici Donna Karan. Za mene, to je brend koji odiše ženstvenošću i dubokim povezivanjem sa ženom – što je u ovoj kampanji savršeno istaknuto“, izjavila je Claudia Schiffer za magazin People.

Moderna silueta u klasičnim tonovima

Pod kreativnim vodstvom Treya Lairda, nova kolekcija donosi sofisticirane tkanine u bogatim gradskim nijansama – od tamnosmeđe i čokoladne do nijansi šljive i metalik tonova. Kolekcija jasno ističe DNK brenda: snagu, samopouzdanje, zavodljivost i modernost žene.

Kampanja je popraćena i ekskluzivnim videom u kojem modeli govore o svom odnosu prema brendu Donna Karan. Pored elegancije i kvaliteta, posebno su naglasile kako brend „slavi žensko tijelo i sve njegove dimenzije“.

Naslijeđe koje traje

Ovo nije prvi put da Donna Karan okuplja slavne žene za svoje kampanje. Prošle godine, brend je predstavio kampanju s modelima poput Christy Turlington, Amber Vallette i Liu Wen, dok je Kate Moss bila lice proljetne kolekcije za 2025. godinu.

Kroz decenije, Donna Karan New York ostaje sinonim za gradsku eleganciju, sofisticiranost i snagu savremene žene, a jubilejska kampanja to snažno potvrđuje.