Estonski reper Tommy Cash je u saradnji sa francuskim luksuznim brendom Maison Margiela predstavio papuče koje imaju oblik i izgled vekne hljeba.
Čini se da je "neobični" dizajn odjevnih predmeta karakterističan za estonskog repera koji je prethodno ovog mjeseca predstavio metar duge patike koje je dizajnirao u saradnji sa sportskim brendom Adidas.
Papuče u obliku hljeba koje su ovjerene logom Margiele se mogu naći na web shopu brenda, a za njih je potrebno izdvojiti 95 eura.
Papuče su predstavljene u sklopu kolekcije koja sadrži i odjevne predmete sa potpisom Casha, ali i pakovanje vakumiranih nudli s otisnutim logom modne kuće.
Uz kalorije i nutritivne podatke, na poleđini pakiranja nalazi se i upozorenje: "Napomena! Ovo je kolekcionarski predmet. Ovaj proizvod nije za konzumaciju. Jedite samo na vlastiti rizik."
Pakovanje nejestivih nudli s potpisom Casha i Margiele košta 12 eura.
Žene.ba