Manekenka Bella Hadid ponovo je dokazala da ne mora nositi mnogo komada odjeće kako bi uspjela u reklamiranju modnih brendova. Ovaj put pozirala je za Calvin Klein u kaiševima.
Na Instagramu je objavila seriju crno-bijelih fotografija koje je snimila koje je snimila kreativna direktorica magazina Centrefold Katie Burnett.
Bella je zatim dodatno pozirala u majicama i donjem vešu na kojima je kultni logotip Calvina Kleina.
Fotografisala se i u farmerkama koje su postale prepoznatljivi znak ovog luksuznog brenda slijedeći tako stope supermodela među kojima su Kate Moss i Naomi Campbell.
Sve fotografije su dio serije od 50 limitiranih izdanja, koja su koštala oko 200 dolara, a rasprodana su u rekordnom roku.
Podsjećamo, Bella je 2019. godine proglašena najljepšom ženom na svijetu, prema istraživanju koje je sproveo hirurg Julian De Silva.
Omjeri njenog lica s 94,35 posto odgovaraju "zlatnom rezu", mjeri koja predstavlja fizičko savršenstvo. Njene oči, obrve, nos, usne, obrazi i oblik lica gotovo su savršeni prema pojmu starih Grka.
Žene.ba / Klix.ba