Zlato i baršun: Bella Hadid u kampanji za koju je Versace promijenio slavni logotip
U prodaju će uskoro biti puštena dugoočekivana suradnja Versacea s brendom ulične mode Kith, za koji je talijanska modna kuća po prvi put redizajnirala svoj slavni logotip (natpis Kith pojavljuje se u očima Meduze).
Supermodel Bella Hadid glavno je lice kampanje. Kampanja je snimio fotograf Pierre Toussaint u luksuznim interijerima stare palače. Glamurozne fotografije, pune sjajnog zlata u potpunosti odražavaju koncept Versacea poznatog po zlatnim detaljima.
Dok čekamo pojavu prestižnih krznenih bombardera, košulja i trenirki na policama trgovina, možemo detaljnije pogledati kreacije iz kolekcije KithXVersace na omiljenom modelu Donatelle Versace.
https://www.instagram.com/p/BtgjmolhYmn/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BtjVI91BOWJ/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/Btgumo7hqdp/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BtjXw0Wnke8/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BtkxE22H1gE/?utm_source=ig_embed
Elle.hr