
Djevojačka večer je jedan od najposebnijih trenutaka prije vjenčanja.
To je prilika za mladu da s prijateljicama i porodicom proslavi predstojeći veliki dan, uz poklone, igre i mnogo smijeha. Iako ne postoje stroga pravila, postoji nekoliko smjernica koje olakšavaju organizaciju.
Šta uključuje djevojačka večer?
Prvi korak pri organizaciji djevojačke večeri je razgovor s mladenkom. Može biti nekoliko iznenađenja na proslavi, ali organizatori događaja trebaju se posavjetovati s mladenkom kako bi dobili upute o njenim željama vezanim uz meni, lokaciju, izgled proslave i listu gostiju.
Konačne odluke su na domaćinu, no najbolje je držati se želja mladenke. Ako želite imati temu, odlučite se za to što prije kako biste mogli prilagoditi ostatak planiranja toj temi.
Kada odredite veličinu liste gostiju, pronađite lokaciju koja može primiti grupu. Moguće je unajmiti restoran ili prostor za privatnu proslavu, ali nemojte isključiti mogućnost održavanja događaja u porodičnom domu, gdje možete imati više fleksibilnosti za aktivnosti.
Ako birate prostor, provjerite koje usluge su dostupne za vašu veličinu grupe. Prostor koji nudi hranu, osoblje i dekoraciju može biti bolji za vaš budžet nego da organizirate catering i iznajmite opremu za proslavu u dvorištu.
Pozivnice trebaju biti poslane najmanje četiri do šest sedmica prije događaja kako bi gosti imali dovoljno vremena za pripreme. Fizičke pozivnice uvijek ostavljaju lijep utisak, ali vrlo je česta praksa slanje digitalnih. Obavezno uključite važne informacije poput lokacije, vremena, dress koda i liste poklona.
Jedan od najvažnijih detalja planiranja je meni za djevojačku večer.
Meni može varirati ovisno o proslavi, ali trebate ponuditi nekoliko predjela dok se gosti opuštaju, te glavno jelo. Ne zaboravite na desert koji ujedno može biti i torta sa nekim šaljivim natpisom. Što se pića tiče, poslužite više izbora, kako bi svako mogao odabrati nešto za sebe.
Ko organizira?
Obično je domaćin djevojačke večeri član porodice ili kuma mladenke.
Troškove dijele svi, a događaj može organizirati više osoba ako se radi o različitim lokacijama ili grupama.
Kako planirati?
Prvi korak je razgovor s mladenkom kako bi se saznale njene želje. Potom treba izabrati prostor koji može biti restoran, privatni prostor ili čak kuća, ovisno o broju gostiju. Pozivnice je najbolje poslati četiri do šest sedmica prije, a ne zaboravite uključiti informacije o lokaciji, vremenu i listi poklona.
Što se tiče menija, treba se pobrinuti da bude dovoljno različitih opcija za sve goste. Pored hrane, ponudite i pića te, naravno, desert. Ako je prostor kod kuće, angažirajte lokalnu firmu za iznajmljivanje opreme i dekoracije.
Koga pozvati?
Pozivaju se bliske prijateljice, članice svadbenog društva, kao i članice porodice koji će prisustvovati vjenčanju. Lista gostiju može biti manja i intimnija, ovisno o željama mladenke.
Šta obući kao mladenka?
Mladenka može odabrati bilo što, ali je dobro da se drži teme i stila događaja. Bijela haljina je uvijek dobar izbor, ali nije nužna – neka to bude nešto u čemu se osjeća posebno.