Ideja o prirodnoj ljepoti bez intervencija povećala potražnju za kozmetičkim proizvodima
Posljednjih godina, domaći drogerijski lanci svjedoče brzom rastu ponude kozmetičkih brendova, posebno proizvoda za njegu kože. Dok linije namijenjene muškarcima polako proširuju svoju ponudu, žene su preplavljene novim proizvodima, često upakovanim u luksuzne ambalaže s cijenama od nekoliko desetaka eura ili više. Podaci pokazuju da globalno tržište proizvoda za njegu kože doseže vrijednost od 160 milijardi dolara, uz desetpostotni rast prodaje u Evropi. Potrošači sve više ulažu ne samo u svakodnevnu njegu kože, već i u estetske tretmane, predviđa se da će do 2030. globalna vrijednost tih tretmana doseći trostruko veću vrijednost, pri čemu će najviše rasti neinvazivne kozmetičke usluge poput botoksa i filera.
Rastuća potražnja za proizvodima kozmetičke industrije djelomično je posljedica sve veće brige o fizičkom i mentalnom zdravlju te potrebe za njegom i ugađanjem. Također, uticaj pandemije društvenih mreža i kultura ljepote s filtrima dodatno potiče potrebu za izgledom bez nedostataka. Unatoč ekonomskoj nestabilnosti, potrošači su i dalje spremni ulagati u ljepotu, pod uvjetom da brendovi dokazuju efikasnost svojih proizvoda.
Make-under pokret
Magazin Glamour nedavno je istakao trend maker-under pokreta, u kojem sve više žena traži od svojih doktora i kozmetičkih stručnjaka uklanjanje filera. Unatoč tome, žene ne odustaju od "popravljanja", već biraju tretmane koji služe isključivo peglanju bora i popunjavanju, te potiču regeneraciju stanica kože, usporavaju starenje i osvježavaju izgled kože. Trend silikonskih jastučića također dobiva popularnost, potaknut društvenim mrežama, posebice TikTokom, s hashtagom #siliconpatches koji je privukao čak 148 miliona pregleda. Svi ovi trendovi ukazuju na to da narativ o prirodnoj ljepoti nije smanjio potrošnju kozmetičkih proizvoda ili usluga estetičara, već ju je zapravo značajno povećao. Za njegovanje prirodnog izgleda potrebno je uložiti trud i novac u različite proizvode, naoružati se peptidima, retinolima, hijaluronima i nijacinamidima, te po potrebi potražiti pomoć estetičara, prenosi Lider.