Ljepota

U 2019. proizvodi za ljepotu sadržaće kanabis

Autor: Žene.ba
cbd-cannabis-makeup-beauty

Posljednjih mjeseci 2018. sve se više šuška o novom sastojku proizvoda za uljepšavanje koji se sve češće počeo pojavljivati na tržištu. Taj, i ne tako tajni sastojak, je kanabis.

Melisa Jokim prva je beauty preduzetnica koja se odlučila na ovaj hrabar iskorak kada je u novembru 2018. počela s osmišljanjem sigurnog i konzervativnog kanabis beauty brenda. Na njeno iznenađenje brend Sephora poručio joj je da mora misliti šire jer je na pomolu “kanabis  revolucija“.

Mnogi analitičari podržavaju to i navode kako će 2019. definitivo biti velika godina za kanabis i ljepotu, jer se već sada mnoge marke odlučuju za iskorištavanje tog brzorastućeg segmenta.

I dok Gugl i Fejsbuk još uvijek ne podržavaju reklamiranje marihuane na svojim mrežama, Instagram postaje glavna platforma za promociju brendova kao što su Hora Skin Care, koji su se već odlučili na takav asortiman. Kompanije tvrde da, što se marketinga tiče, su svjesni da se za kanabis beauty proizvode ne raspituju samo korisnici marihuane, već i majke, sportisti i starije osobe, koji žele da dodaju taj sastojak u svoju rutinu njege o koži i kosi.

Cdm.me

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba