Osnovala ga je još 1984. godine Evelyne Chétrite, a njezina mlađa sestra Judith Milgrom je nakon što je 12 godina radila za Sandro 1999. osnovala vlastiti brend Maje. Sandro i Maje s brendom Claudie Pierlot danas su dio grupe SMCP.
I dok je Sandro klasičan, ali ujedno buntovan, Maje je glamurozniji i mrvicu ozbiljniji, a oba su sestrinska brenda itekako cijenjena među trendsetericama s obje strane Atlantika.
Evelyne je sve ove godine opstala na tržištu zahvaljujući elegantnim kreacijama koje sjajno spajaju pariški šik i r'n'r vibru. Ženstveno, a opet različito, to je ono što Sandro čini posebnim.
Poduzetna Evelyne odmah je pronašla modnu nišu svojim razigranim boho haljinama po relativno pristupačnim cijenama te su vrlo brzo pronašle svoje kupce i biznis je krenuo nezaustavljivom brzinom.
Njezin kulerski pristup modi potpuno je očarao slavne dame pa je tako kraljica Letizia, koja itekako prati trendove, čak dva puta reciklirala cvjetnu haljinu s potpisom Sandra. Zanimljivo je da istu cvjetnu haljinu plavih tonova u svojoj garderobi ima još jedna dama s kraljevskih dvora, švedska princeza Victoria.
Kad je lansirala svoju modnu liniju srednjeg cjenovnog ranga, Pariz je bio središte visoke mode pa je to bio vrlo hrabar potez. Evelyn svoj brend vidi pozicioniran između skupocjenih brendova koje si obični smrtnici ne mogu priuštiti i high street trgovina za mase.
'Kome je namijenjena odjeća Sandro? Ženama u 30-ima ili onima koje žele imati 30, a žele dobro izgledati. Radi se o komadima koji su nosivi', dodaje Evelyn, ističući kako je to francuska moda, ali po relativno pristupačnim cijenama.
https://www.instagram.com/p/Bzu6GJqoPt6/?utm_source=ig_embed
Judith Milgrom, koja stoji iza sestrinskog brenda Maje, kaže kako kupci njezine odjeće podjednako zalaze i u Zaru, ali i u Chloé.
'Maje je za njih brend u koji vjeruju', objašnjava Judith, dodajući kako se kupcima sviđa dizajn trgovina koje su luksuzno uređene, s prigušenim svjetlom i prostirkama nalik na dnevni boravak.
Zanimljivo je da ćete svugdje skupa zateći trgovine Sandro i Maje, a kako bi se postigla zdrava konkurencija, sestre nikad ne vide kolekciju one druge prije izlaska. Od 2008. tu je i Sandro Homme, linija koju je pokrenuo Evelynein sin Ilan, zapravo bankar, ali je nakon velikog uspjeha obiteljskog posla lansirao modnu liniju za muškarce te postao glavni dizajner.
Premda su njihove cijene nešto više, Judith Milgrom kaže kako to nije problem za njihove kupce.
https://www.instagram.com/p/ByF9taTIdHq/?utm_source=ig_embed
'Mislim da su kupci fleksibilni oko cijena pod uvjetom da je to nešto posebno i ekskluzivno', objašnjava ona.
Iako su započeli s radom puno prije vremena Zare, Manga ili H&M, ovi su se francuski brendovi uspjeli sjajno pozicionirati na zahtjevnom i prevrtljivom modnom tržištu kako u Europi, ali i u cijelom svijetu, pa tako danas, primjerice, Sandro ima 300-tinjak trgovina diljem svijeta.
tportal.hr