The Row je prva modna kuća koja se vratila na starinske reportaže
U vrijeme prezasićenosti sadržajem i svime što se plasira na društvene mreže u stvarnom vremenu izgubio se svojevrsni ekskluzivitet, pa je poznati duo odlučio vratiti se na old school princip – blok, olovka i fokus na samu reviju umjesto na puko kreiranje sadržaja.
Kao u staro doba izvještavanja s modnih događaja za sada imamo samo – novinarske opise. Ono što znamo je da su se na samom ulazu služili kafa i zeleni čaj (kao svojevrsno piće dobrodošlice), da su zvanicama oduzeti telefoni, da je pista bila smeđe boje i da je njom prošetala Eva Herzigova.
Popularni IG profil @stylenotcom prenio nam je mini izveštaj u svom stilu gdje smo dodatno saznali i da je prvi na pisti bio baloner, kao i da se u kolekciji pojavljuju patike i turbani. Službenih fotografija s revije još uvijek nema, tako da vizualizujemo kolekciju i čekamo bilo kakav materijal da vidimo koliko smo bili blizu.
Povratak pravim vrijednostima
Može li ovaj skroman, ali izuzetno važan korak označiti povratak u vrijeme kada je prisustvo revijama bilo isključivo rezervisano za privilegirane? Je li ovo početak vraćanja vrijednosti modnih novinara koji su nekada imali veći uticaj od trenutnih influencera?
U doba kada su livestreamovi dostupni svima, postavlja se pitanje šta čini osobu iz modnog svijeta važnijom od bilo koga ko može trenutno pratiti događanja na internetu ?
Modne kuće su se izgubile u digitalnom dobu i trci za trenutnim viralnim uspjehom njihovih kolekcija. S druge strane, potez modne kuće The Row čini se kao genijalni marketinški korak, nadmašujući uticaj ostalih revija u paketu.