Pariška modna kuća Dior izbacila je novu kampanju za kolekciju namijenjenu sezoni jesen/zima 2019., a vizuali kampanje, obavijeni sjajnom vintage vibrom, izgledaju fantastično, kao da su snimljeni u nekom drugom vremenu.
Kreativna direktorica kuće Dior Maria Grazia Chuiri i ovoga se puta oslanja na priču o ženskoj snazi, potpori i zajedništvu koju provlači kroz sve svoje kolekcije otkako je zasjela na prestižno mjesto, a koja je postala dijelom imidža renomirane pariške modne kuće.
U kolekciji namijenjenoj predstojećoj hladnoj sezoni, Dior iznova nudi T-shirte sa osnažujućim feminističkim porukama (koje ćemo zasigurno viđati kako vladaju ulicama svjetskih modnih metropola), ali i divne modele kaputa retro krojeva, sjajne torbice s Christian Dior logom, šešire ukrašene mrežicom, cat-eye sunčane naočale, kitten heel gležnjače i haljine s fokusom na karirani uzorak koji izgleda posebno elegantno i profinjeno.
Kako bi zaokružila svoju žensku priču, Maria Grazia Chuiri za kampanju je angažirala fotografkinju Brigitte Niedermair, a zaštitna lica kampanje su sjajne Ruth Bell i Selena Forrest koje smo već imali prilike vidjeti u Diorovim ready-to-wear kampanjama. Dior, čini se, ponovno ima nekoliko stilskih aseva u rukavu.
Elle.hr