Naime, razlog je i više nego jednostavan i prost, a on leži u njihovoj popularnosti i prodaji.
Naime, banane su među najprodavanijim proizvodima u trgovinama, kako u velikim trgovačkim centrima tako i u malim lokalnim prodavnicama.
Banane se nalaze na policama u toku čitave godine, neovisno na godišnje doba, te se uvijek dobro prodaju.
Zbog toga je najpraktičnije dati im tipku broj jedan kako ih kupci ne bi dugo tražili. S tim djelomično ima veze i abeceda, pišu neki mediji, no prednost u ovom slučaju ipak ima prodaja i popularnost tog voća jer, naprimjer, ananas ili avokado uglavnom nisu prije banana na vagama.
Američki trgovački lanac Walmart je 2013. godine otkrio kako su upravo banane njihov najprodavaniji proizvod.
Stranica Science Meets Food piše da je banana najpopularnije voće na svijetu te da je četvrta najvrjednija prehrambena kultura na svijetu, odmah iza pšenice, riže i mlijeka.
National Geographic piše da banane čine otprilike 75 posto trgovine tropskim voćem te da ih se godišnje pojede više od stotinu milijardi.
Ujedno su i voće koje se daleko najviše izvozi u svijetu.